وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

امروز آمریکا شکسته و فرو ریخته است/ خبیث‌ترین نوع بشر در دنیا صهیونیست‌ها هستند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها جرأت حضور در هیچ جایی را ندارند چون آمریکا شکسته و فرو ریخته است، گفت: خبیث‌ترین نوع بشر در دنیا صهیونیست‌ها هستند.
کد خبر: ۲۲۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ - 23February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در همایش بزرگ «فاتحان فاو» فرماندان و رزمندگان سپاه منطقه سه کشور که در اردوگاه شهید رسولی ارتش نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح کرده بود، اظهار داشت: دشمنان دنبال تجهیز و نفوذ خودشان در منطقه هستند و در این مسیر هر اقدام و ابزار را به‌کار می‌برند تا مانع حرکت انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مکتب رهایی را به ملت‌ها ارائه کرد، افزود: انقلاب اسلامی به دنیا پیام عدالت، آزادی و بهرمندی از هویت ملی داد و اینکه کسی حق ندارد خود را ارباب دیگران بداند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت‌ها هویت دارند و باید سرنوشتشان را خودشان به‌دست گیرند، تصریح کرد: نظام سلطه هیچ صلاحیت اندیشه‌ و اخلاقی ندارد تا برای دیگران تعیین و تکلیف کند.

سرداردهقان با اشاره به اینکه تمامی شناسنامه غربی‌ها از دوران استعمار کهن و نو تا امروز چیزی جز کشتار و غارت برای رسیدن به منافع خودشان نیست، گفت: آمریکایی‌ها به هر بهانه‌ای سعی در تخریب چهره اسلام دارند.

وی با بیان اینکه جهل موجب تداوم حیاط نظام سلطه می‌شود، بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها حتی تهدید به لشکرکشی می‌کنند اما کسی به حرف‌های آنان توجه نمی‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها جرأت حضور در هیچ جایی را ندارند چون آمریکا شکسته و فرو ریخته است، گفت: خبیث‌ترین نوع بشر در دنیا صهیونیست‌ها هستند.

این مسؤول با بیان اینکه صهیونیست‌ها از گوشه گوشه دنیا جمع شدند و سرزمین فلسطین را اشغال کردند، اضافه کرد: گروه‌های تروریستی محصول توطئه شوم صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند.

سردار دهقان با بیان اینکه امروز آمریکایی دارند تلاش می‌کنند صهیونیست را از ذهن مسلمانان بردارند و ایران اسلامی را جایگزین کنند، خاطرنشان کرد: تشکیل ناتوی عربی نقشه‌ای بر علیه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار