با تایید رهبر معظم انقلاب؛

«باغ موزه دفاع مقدس تهران» و «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» نیروهای مسلح ادغام شدند

«باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت تهران» با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیروهای مسلح که در حال ساخت بود ادغام شدند و عنوان «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» بر آن تعلق گرفت و سردار کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره و سردار خضرایی به عنوان مدیرعامل این موزه معرفی شدند.
کد خبر: ۲۲۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ - 23February 2017
ادغام «باغ موزه دفاع مقدس تهران» و «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت» که زیر نظر شهرداری تهران فعالیت دارد و موزه‌ای که در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح در حال ساخت بود، با تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی با هم ادغام شدند و پس از این با عنوان «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» شناخته می‌شوند.
 
از این رو اولین جلسه هیات امنای این موزه صبح امروز(پنجشنبه) با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد و سردار سرتیپ «بهمن کارگر» به عنوان رئیس هیئت مدیره و سردار «جواد خضرایی» به مدت سه سال به عنوان مدیرعامل این موزه انتخاب شد.
 
دیگر اعضای هیئت مدیره نیز شامل 4 عضو حقوقی و آقایان محسن اسماعیلی حقوقدان شورای نگهبان، عضو مجلس خبرگان رهبری و از رزمندگان دوران دفاع مقدس، علی دارابی از معاونین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و از رزمندگان دوران دفاع مقدس و سردار محمد ناظر رئیس سازمان موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان اعضای حقیقی است. همچنین حسابرس و بازرس قانونی در اولین جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعیین شدند.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهردار تهران، نایب رئیس هیات امنای این موزه خواهند بود.
 
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ترکیب جدید و اساسنامه مصوب از هفتم اسفند ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 
همچنین مقرر شد مجموعه‌ای که در جنوب تهران در زمین‌های حاشیه مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در حال ساخت بود به عنوان مکمل این موزه جهت انجام کارها و عملیات‌های میدانی و نمایش واقعی آنچه که در دفاع مقدس اتفاق افتاده بود، استفاده شود. 
 
 انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها