مردم مازندران امشب با پیکر هفت شهید گمنام وداع می کنند

مردم استان مازندران امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با پیکر مطهر هفت شهید گمنام در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری وداع می کنند.
کد خبر: ۲۲۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ - 25February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، ظهر امروز پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام دفاع مقدس با شکوه خاصی وارد استان مازندران شد و در شهر سوادکوه مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفت.

این شهدای گمنام که قرار است پی از استقبال در شهرهای پل سفید، زیراب و قائمشهر و پس از استقبال مردم شهر ساری، به حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری انتقال داده شوند.

سپس شهدای گمنام برای مراسم وداع در این حسینیه آماده خواهند شد.

مردم استان مازندران که از روزهای قبل در انتظار لحظه وصال با این شهدا هستند، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با پیکر مطهر هفت شهید گمنام در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری وداع می کنند.

بر اساس این گزارش مراسم وداع با هفت شهید تازه تفحص شده سالهای دفاع مقدس امشب با سخنرانی، مداحی و شعرخوانی و حضور نمادین آتش نشانان ساری همراه خواهد بود.

یادآور می شود هفت شهید گمنام دفاع مقدس امروز از مسیر فیروزکوه وارد استان مازندران شدند و قرار است در شهرهای سوادکوه، پل سفید، زیراب و قائمشهر مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گیرند.

این هفت شهید گمنام سپس با ورود به شهر ساری، در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری، مستقر می شوند و پس از برگزاری مراسم وداع ، پنج شهید گمنام دفاع مقدس به شهرهای بهشهر، آمل و نور انتقال داده خواهند شد و دو شهید گمنام نیز در اختیار سپاه ساری قرار خواهد گرفت.

یادآور می شود هفت شهید گمنام دفاع مقدس سه شنبه 10 اسفند ساعت 9:30 در شهرهای بهشهر، ساری، آمل و نور تشییع و تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار