در مقابله با کار خلاف حقوق‌بشر «ترامپ»؛

حضور نیافتن «فرهادی» در مراسم اسکار احترام به ایرانی‌ها بود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نوشت: کسب افتخار آفرین اسکار از سوی فیلم «فروشنده» نه فقط به عنوان دومین کسب این افتخار جهانی بلکه با حضور نیافتن «اصغر فرهادی» در این مراسم به نوعی احترام به هموطنان و مقابله با کار غیر اخلاقی و خلاف حقوق بشر «ترامپ» بود.
کد خبر: ۲۲۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ - 27February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «علی نوبخت»، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به جایزه اسکار «اصغر فرهادی» نوشت: سینمای ایران، سینمای خلاق و سینمای معرفت و ایمان است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در مجلس شورای اسلامی در این پیام آورده است: کسب افتخارآفرین اسکار از سوی فیلم " فروشنده" نه فقط به عنوان دومین کسب این افتخار جهانی بلکه با حضور نیافتن جناب آقای اصغر فرهادی در این مراسم به نوعی احترام به مردم ایران و مقابله با کار خلاف اخلاق و خلاف حقوق بشر ترامپ رئیس جمهور آمریکا است و نیز اعتقاد، باور و پایبندی هنرمندان اندیشمند ایرانی به ارزشهای انسانی است.

امروز شاهد اهتزاز پرچم عزت و آزادگی هنر اصیل ایران در سینمای جهان هستیم و اینجانب به پاس این عزت و شکوه، ضمن عرض تبریک به جناب آقای اصغر فرهادی و عوامل و بازیگران ارجمند فیلم " فروشنده" کسب این افتخار بی بدیل را به مردم عزیز ایران شادباش می‌گویم. بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی مقبول طبع مردم صاحب نظر شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار