جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن با هجمه فرهنگی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و ولایت است

«‌سردار سرتیپ پاسدار فضلی» با تأکید بر ضرورت الگوگیری از سیره شهدا گفت: راه شهدا پیروی از ولایت بود و دشمن با هجمه فرهنگی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و ولایت است.
کد خبر: ۲۲۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ - 28February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی»، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه (سه شنبه) در اجتماع فاطمیون که در مسجد ۱۴ معصوم شلمان برگزار شد، اظهار کرد: سیره شهدا بزرگترین درس برای زندگی است و باید به عنوان الگوی عملی در زندگی همگان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا بر هر ایرانی واجب است تأکید کرد: شهدا با شهادت خود نشان دادند که پیرو ولایت بوده و مهمترین رکن عملی کردن سیره شهدا نیز پیروی و حمایت از ولایت است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جامعه ولایت مدار در برابر هیچ فتنه ای آسیب نمی بیند تصریح کرد: دشمن به این مهم دست یافته و برای جدا کردن مردم از ولایت، به اجرای هر نقشه ا دست می زند.

سردار فضلی هجمه فرهنگی را ابزاری برای ایجاد شکاف بین مردم و ولایت عنوان کرد و گفت: در زمان حضرت علی (ع) جدایی مردم از ولایت بود که باعث نابودی جامعه شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ایستادگی مردم ایران پای آرمان های انقلاب خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ایران در برابر انقلاب و حمایت از ولایت فقیه و دفاع از دن خدا سربلند هستند چرا که در برابر هیچ دشمن ستمگر و مستکبری سر خم نکرده و نمی کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند و امروز الگوی جبهه مقاومت اسلام در جهان، مردم ایران است.

سردار فضلی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم در کمین مردم کشور است، تاکید کرد: دشمن از ایجاد اختلاف بین مسلمانان سود می برد و باید مردم نسبت به توطئه های دشمن هوشیار باشند.

وی در ادامه سپاه و بسیج را لازم و ملزوم همدیگر دانست و گفت: رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و اطاعت محض از ولی فقیه توانستند بر دشمن غلبه کنند و امروز ایران یکی از کشورهای عزتمند در جهان است.

سردار فضلی همچنین با اشاره به رشادت های رزمندگان گیلانی در عملیات کربلای پنج، عنوان کرد: پشتیبانی مردم گیلان با هدایت آیت الله احسان بخش از جبهه های دفاع مقدس و رزمندگان زبانزد و بی نظیر بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ۹۰ درصد رزمندگان کربلای پنج را متشکل از بسیجیان و مردم عادی دانست و افزود: عملیات کربلای پنج ۲۸ شبانه روز طول کشید که رزمندگان ۲۲ روز در خط مقدم در مقابله با دشمن بودند.

سردار فضلی با بیان اینکه دشمن فکر نمی کرد که ایران بعد از شکست در کربلای چهار خود را آماده عملیات جدید کند، یادآور شد: لشکر مجهز پیاده عراق در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به صورت کامل منهدم و ۱۱هزار نفر از لشکر دشمن اسیر شدند.

وی رمز موفقیت های رزمندگان در جبهه های نبرد را عشق به ولایت عنوان و تصریح کرد: رزمندگان در عملیات ها با شنیدن پیام امام خمینی(ره) جان تازه ای می گرفتند و همین ولایت مداری رزمندگان بود که نگذاشت حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست بیگانگان بیفتد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها