حجت الاسلام عبدالهی:

مردم خاش در اوج مظلومیت باز هم پایبند به اصول و عقاید خود هستند

حجت الاسلام محمدجواد عبدالهي گفت: مردم خاش در استقبال از شهدای گمنام این امر را ریشه در ولایت مداری و شهید پرور بودن این خطه از سرزمین اسلامی ایران دانست که در اوج مظلومیت باز هم پایبند به اصول و عقاید خود هستند
کد خبر: ۲۳۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ - 03March 2017

به گزارش دفاع پرس از سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محمدجواد عبدالهي در مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) که با حضور پر خیر و برکت ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس  در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد، با بيان اينكه شخصيت حضرت زهرا(س) بي بديل و بي مثال است، اظهار داشت: حضرت زهراي مرضيه(س) شخصيتي بسيار والا است كه حتي با مخفي كردن قبر و دفن شبانه اش و بدون حضور ديگران به افرادي كه از امير مومنان علي(ع) حمايت و پشتيباني نكردند و از مقام امامت هم دفاع نكردند اعتراض كرد و خود به دفاع از امامت پرداخت و بدون شك اين حمايت تا روز قيامت ادامه دارد.

وي با بيان اينكه سيره و زندگاني حضرت زهرا(س) براي همه انسان ها و به خصوص بانوان جامعه الگو است، تصريح كرد: بايد از الگوهاي رفتاري و اخلاقي اين بانوي بزرگ در همه ابعاد اجتماعي، سياسي، عبادي، اعتقادي و تربيتي سرمشق بگيريم.

حجت الاسلام عبدالهي با اشاره به خطبه حضرت زهرا(س)، بيان كرد: امت مسلمان به خصوص مردم غيور ايران اسلامي بايد كودكان و نوجوانان خود را موظف به قرائت و حفظ خطبه حضرت زهراي مرضيه(س) كنند.

وي با بيان اينكه حضرت فاطمه الزهرا(س) مظهر دين، اسوه تقوا، سرور زنان جهان و سرمشق و الگوي عفت، حجاب و عفاف و فضليت است، گفت: زندگي يگانه دخت نبي مكرم اسلام(ص) در قرون و اعصار متمادي الگويي ارزنده و پر ارزش براي همه زنان مومن است كه با گذشت زمان بر شكوه و عظمت آن افزوده مي شود.

وی با بیان حضور پرشور مردم خاش در استقبال از شهدای گمنام این امر را ریشه در ولایت مداری و شهید پرور بودن این خطه از سرزمین اسلامی ایران دانست  که در اوج  مظلومیت باز هم پایبند به اصول و عقاید خود هستند.

وی نیز با انتقاد از مسئولین شهرستان که در مراسم استقبال شرکت ننموده بودن این امر را بسیار بد و ناپسند دانست و بیان کرد تحریم شهدا توسط مسئولین بسیار امر نابخشوده و انکار ناپذیری است.

اين روحاني اعزامي از قم اذعان كرد: بهترين خانواده جهان بشريت خانواده حضرت زهراي مرضيه(س) و بهترين انسان ها تربيت شده دست ايشان هستند و ولي عصر(عج) الگوي خود را ايشان مي دانند.

وي اظهار كرد: شخصيت والا، بي نظير، بي مثال و بي بديل حضرت فاطمه الزهرا(س) ناشناخته است و بشر جايگاه بزرگ اين بانوي والامقام را درك نكرده و اين جاي خالي در زندگی انسان‌ها با وجود تمام پیشرفت‌ها به چشم می‌خورد.

در ادامه اين مراسم مداح اهل بيت حاج قاسم داورزني (دعوتي از تهران) به مداحي در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و پس از اتمام مراسم عزاداري، مومنان بر سر سفره كرامت اهل بيت عصمت و طهارت(ع) گرد هم آمدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار