مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویر احمد:

چهارمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویر احمد از برگزاری چهارمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ - 05March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویر احمد، اظهار داشت: جشنواره «جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت» با هدف تجلیل از همسران شهدا و ایثارگران استان و همزمان با ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره (س)، روز یکشنبه (22 اسفند) در دانشگاه دولتی یاسوج برگزار می‌شود.

در همین راستا، نشست هماهنگی «جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت» با حضور مسئولان امور بانوان ادارات مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند در این نشست، با تشریح نقش زنان در دوران دفاع مقدس، افزود: بانوان ایران اسلامی با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، فرزندان رشیدی را تحویل جامعه اسلامی دادند و یکی از عوامل زمينه‌ساز مشاركت بانوان در دفاع مقدس، تأكيد موازين شرعي به دفاع بانوان از ارزش‌هاي الهي، تأثيرپذيري از اسوه‌هاي ايثار صدر اسلام و تربيت در مكتب عاشورا بود.

وی تصریح کرد: زنان غیور ایران اسلامی برای نجات کشور، اصلی‌ترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی جان، مال، همسر، فرزند، برادر و پدر را هدیه کردند و همگان باید به این حماسه آفرینی‌ها افتخار کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر فعال‌سازی کمیته‌های اجرایی این جشنواره، از مسئولان امور بانوان ادارات استان خواست که جهت انعکاس این برنامه مهم و همچنین جلب مشارکت بانوان استان نهایت تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار