سردار فدوی:

پای بندی به «فرمول انقلاب» اساس پیروزی در جبهه مقاومت است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در جهان اسلام، مرهون پای‌بندی به فرمول و مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۳۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ - 07March 2017

پای بندی به «فرمول انقلاب» اساس پیروی در جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار فدوی طی سخنانی در یادواره 504 شهید منطقه چهارمردان قم اظهار داشت: امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی(ص) را زنده کرد و عنایت خاص خداوند به شهدا همواره جاری و ساری است.

وی افزود: باید همواره از شهدای بزرگوار برای موفقیت در انجام تکالیف و وظایفی که بر عهده داریم، مدد بگیریم و برگزاری یادواره های شهدا برای یادآوری همین تکالیف در برابر شهدا و نظام اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با طرح این سوال که چرا در این 38 سال پس از پیروزی انقلاب ذره ای از خصومت استکبار کم نشده، گفت: ماهیت ستیز و اختلاف ما با دشمنان از جنس اختلافات معمولی نیست بلکه جدال حق و باطل است و جنگ حق و باطل از اول بوده و تا آخر نیز خواهد بود و این دو هیچگاه در کنار هم قرار نمی گیرند.

وی تاکید کرد: اگر ملتی خودش را به قدرت الهی متصل کند، هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را ندارد و مهم اینست که شروطی را که خداوند فرموده، محقق نماییم.

فدوی با بیان اینکه دشمنان ما هر امکاناتی را که خواستند به صحنه آوردند اما نتوانستند ضربه ای به انقلاب بزنند، ادامه داد: رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس با تمامی توان خود به عرصه آمدند و خداوند هم در مقابل دشمن سرتاپا مسلح نصرت خویش را نصیب آنها کرد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز دشمنی که اعتقاد به خدا و پیامبر ندارد، به ضعف خود در برابر نظام اسلامی اذعان کرده و دنبال این است که برای خود یک نیروی بازدارندگی در برابر قدرت ایران ایجاد نماید و وزیر دفاع آمریکا هم اهتراف کرده که «باید قدرتی ایجاد کنیم که در برابر ایران توان بازدارندگی ایجاد نماید».

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: ملت ما از اول انقلاب در شهرهای خود با دشمنان جنگید و در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کرد تا اینکه امروز به قدرت بازدارندگی در برابر دشمن رسیدیم و استکبار جهانی به این فکر می کند که اگر بخواهد در مقابل ما بایستد، هزینه های فراوانی را باید بدهد.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران شروط تحقق وعده نصرت الهی را انجام داده و باید مواظبت کرد این مبانی انقلاب و اسلام از دست نرود.

فدوی ابراز داشت: وقتی مصر سقوط کرد، استکبار بدنبال سقوط 6 روزه سوریه بود اما به اعتراف رئیس جمهور آمریکا، این ایران بود که نگذاشت و علت هم این بود که از همین روند مبانی انقلاب پیروی شد.

وی ادامه داد: در جنگ یمن در آن سو عربستان، آمریکا رژیم صهیونیستی، و ..نتوانستند یک ذره موفقیت کسب کنند و در حال حاضر مقاومت مردم یمن موجب وحشت کامل جبهه کفر و ظلم شده است.

فدوی تصریح کرد: اگر روند مبارزه بر مبنای فرمول انقلاب اسلامی باشد، پیروزی جبهه مقاومت در همه جا یکسان است زیرا مردم بر طبق تکلیف خود در مقابل استکبار ایستادگی کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: خداوند فرموده بر استطاعت خود یعنی توان و قدرتی که برای دشمن قابل فهم و درک باشد، در همه ابعاد بیفزایید و این موضوع، خود از مبانی و ارزش های انقلاب است.

وی یادآور شد: وقتی جوانان ما حاضر شدند از جان خود در برابر دشمن بگذرند، قطعا خواهند توانست در امور اقتصادی و ... نیز موفق شوند و پای کار بیایند.

فدوی عنوان کرد: نمی شود با مبانی که ربطی به انقلاب ندارد، به نتایج مورد نیاز انقلاب دست یافت زیرا این یک موضوع عقلی است و نمی شود با فرمول دشمن برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات کار کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند هیچ وقت بنده اش را رها نکرده است، گفت: شیعه امام دارد و بر مسیر کلام او حرکت می کند و هم اینکه بر وحدت کلمه اعتقاد راسخ دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: آمریکایی ها بعد از پیروزی انقلاب 5 کودتا علیه ما انجام دادند و پیروز نشدند، سپس جنگ را شروع کردند.

وی با اشاره به سالگرد عملیات والفجر 8 تاکید کرد: هیچ کشوری توان انجام این عملیات بزرگ را نداشته و نخواهد داشت و این عملیات پیروز، مدت 72 روز به طول انجامید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: باید فرمول انقلاب را نهادینه کنیم و خوب نیست حرفهایی در جامعه زده شود که خلاف ارزش های انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین امانت است، افزود: باید از این امانت بزرگ، مراقبت کرد و شهدا اصلی ترین مددها را برای حفظ انقلاب داشته و دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار