با حضور وزیر بهداشت در یزد؛

یادوراه شهدای شاخص دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود

کنگره بزرگداشت شهدای شاخص دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در پردیس بین الملل علوم پزشکی شهید صدوقی با حضور وزیربهداشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ - 08March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، کنگره بزرگداشت شهدای شاخص دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 19 اسفند ماه، در پردیس بین الملل علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت و دکتر موسوی، مشاور امور ایثارگران به همراه مشاورین و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و مسئولین ارشد استانی برگزار خواهد شد، از خانوادهای 5 شهید شاخص دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تقدیر و تجلیل خواهد شد.

قرار است در این مراسم از دو کتاب «حدیث ایثار» که زندگی نامه شهدای شاخص جامعه پزشکی سراسر کشور می‌باشد و به همت دانشگاه علوم پزشکی یزد جمع آوری شده است و همچنین کتاب «مقایسه خدمات ایثارگری دنیا و ایران» که به کوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده شده است، رونمایی می شود.

دکتر قاضی زاده هاشمی و آیت الله مدرسی سخنران های اصلی این کنگره هستند و خانواده 103 شهید شاخص علوم پزشکی کشور نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

کنگره بزرگداشت شهدای شاخص دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار