معاون سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس خبر داد؛

رونمایی از 4 عنوان کتاب در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت

معاون سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: در جریان برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از کتاب المراه الایرانیه، اولین فصل نامه تخصصی زنان و حماسه، دومین مجموعه شعر زن در دفاع مقدس و دومین مجموعه داستان کوتاه صریر رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ - 08March 2017
رونمایی از 4 عنوان کتاب در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا‌(س) صبح امروز با حضور سردار علی اصغر محسن شیخی معاون رییس بنیاد و رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس، سردار جعفری رییس سازمان سینمایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، سردار فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و خانواده معزز شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در سالن همایش دانشگاه الزهرا آغاز شد.

فاطمه قربان معاون سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از سال 92 در سطح تهران آغاز شد و در دومین سال برگزاری در سطح استان‌های کشور، در سومین سال در سطح ملی و بین‌المللی در کشور لبنان و سوریه و امروز این جشنواره در سطح ملی و بین‌المللی در کشورهای عراق، لبنان و سوریه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با هدف تبیین نقش مادران، همسران ایثارگران در دوران دفاع مقدس، تکریم ایثارگران در جامعه و معرفی‌ برترین الگوی زن برای دختران و زنان حال و آینده جهان برگزار می‌شود.

معاون سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به فراخوان جشنواره عنوان کرد: مهلت ارسال آثار این فراخوان در قالب علمی، ادبی و هنری تا 15 بهمن بود که با استقبال علاقمندان تا نیمه اسفند ماه ادامه یافت.

وی با اشاره به برگزیدگان آثار فراخوان چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، گفت: مریم جعفری ندوشن در بخش مقاله، فرشته اعرابی در بخش دلنوشته، حسین خزایی در بخش شعر، بابک مجیدی و جواد قلی زاده در بخش فیلم، سید زهره موسوی در بخش داستانک و اسحاق آقایی در بخش عکس برگزیدگان این جشنواره هستند که در این مراسم تجلیل به عمل می آید.

قربان از روزنمایی چند کتاب در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت خبر داد و تصریح کرد: کتاب کوثریه، کتاب المراه الایرانیه، اولین فصل نامه تخصصی زنان و حماسه، دومین مجموعه شعر زن در دفاع مقدس و دومین مجموعه داستان کوتاه صریر در این مراسم رونمایی می‌شود.

وی در پایان گفت: از همکاری بسیج جامعه زنان، بسیج صدا و سیما، سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شهرداری و تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی می کنیم.
 
انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها