استاندار مازندران:

شهدا نماد و شاخص جامعه هستند/ وصایای شهدا باید در مسیر فعالیت‎های مدیران باشد

استاندار مازندران با بیان اینکه شهیدان در ظرف زمان و مکان نمی‎گنجند، گفت: پیام و وصایای شهدا باید همواره در مسیر فعالیت‎های مدیران باشد، زیرا شهدا نماد و شاخص جامعه هستند.
کد خبر: ۲۳۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح‎جلودار استاندار مازندران پیش از ظهر امروز (22 اسفند) در جمع خانواده‎های شهدای مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی از روز نخست با سه عنصر «ایثار»، «ایمان» و «شهادت» در کنار شعار «استقلال» و «آزادی» شکل گرفته است و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: امروز نیز به برکت خون شهدا و صبوری‌های خانواده شهدا، انقلاب اسلامی زبانزد همه جهانیان است.

وی افزود: اگر امروز بخواهیم وضعیت دنیا را بدانیم؛ هیچ کشوری مانند ایران دارای استقلال و آزادی نیست، امروز می‎بینیم که پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی، به برکت خون شهدا هر روز نسبت به روزهای دیگر وضعیت انقلاب اسلامی در دنیا بهتر می‎درخشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهیدان در ظرف زمان و مکان نمی‎گنجند، گفت: پیام و وصایای شهدا باید همواره در مسیر فعالیت‎های مدیران باشد، زیرا شهدا نماد و شاخص جامعه هستند.

وی بیان کرد: امروز ما مسؤولان نیز نباید راه و پیامی جز پیام شهدا داشته باشیم، امام راحل می‎فرمایند که خط سرخ شهدا از خط رسول گرامی اسلام (ص) و حضرت علی (ع) است، لذا امروز می‎بینیم که این خط در قانون، مجلس، قوه قضائیه و دستگاه‎های اجرایی وجود دارد.

فلاح بیان کرد: شهدا پرچمدار شرف و عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند و کمترین وظیفه مسئولان این است که دست‎کم هفته‎ای یک‎بار به دیدار خانواده شهدا برویم و روحیه بگیریم.

وی ادامه داد: آن‌قدر خانواده‎های شهدا به ما مسئولان روحیه داده و پشتیبانی می‎کنند که برای ادامه مسیر رغبت پیدا می‎کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندرانی‌ها در همه جبهه‎ها به‎ویژه لشکر 25 کربلا حضور داشتند، افزود: اکنون نیز در راه بازسازی و هر جایی که نیاز به دفاع از حریم ولایت و نظام بوده است، باز هم این لشکر خط‎شکنی می‎کنند و امروز بعد از ده‎ها سال پس از انقلاب، وقتی که به حضور رزمندگان و مازندرانی‎ها در خطوط مقدم و هزاران کیلومتر آن‎سوتر از این استان و کشور نیاز است در حرم آل‎الله حضور یافته و جان‌نثاری می‎کنند.

وی ادامه داد: شهدا با جان‎فشانی خود نظام اسلامی را بیمه کرده‎اند و احساس می‎کنیم نتوانتسیم در شأن و منزلت شما خانواده‎های شهدا خدمتگزار خوبی باشیم اما تلاش کرده‎ایم تا از همه امکانات موجود برای آرامش و وضعیت اقتصادی مردم فعالیت داشته باشیم تا رضایت این خانواده‎ها را جلب کنیم.

استاندار مازندران در پایان گفت: تکلیف و وظیفه‎ای جز خدمت بی‎منت برای شما خانواده‎های شهید نداریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها