به‌مناسبت روز درخت‌کاری؛

کاشت ۵۰۰ نهال در روستاهای «کره‌بند» و «چاه‌کوتاه» توسط بسیجیان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: بسیجیان بوشهری ۵۰۰ نهال در روستاهای «کره بند» و «چاهکوتاه» کاشتند.
کد خبر: ۲۳۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر در حاشیه مراسم کاشت نهال در روستای «کره‌بند» به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری اظهار داشت: این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ درخت‌کاری، بیابان‌زدایی و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین مردم و به خصوص جوانان اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بوشهر بیان داشت: با توجه به اثراتی که درختان بر زندگی مردم دارند، طرح درخت‌کاری با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد فضاهای مفرح و سرسبز در روستاها برای استفاده شهروندان انجام می‌شود.

فلاحی افزود: درخت‌کاری در سیره اهل بیت (ع) تأکید فراوان شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اجرای آن اهتمام ویژه‌ای دارند، بر همین اساس ما نیز تمام تلاش خود را در اجرای این امر مهم به کار می‌بندیم.

وی گفت: امروز نه تنها برای زیبایی کشور بلکه برای حیات و زندگی سالم و پایدار، نیازمند توجه به محیط زیست و احترام به مقررات و قوانین مربوط به این حوزه هستیم.

فلاحی افزود: این روزها مشکلات زیست محیطی را بهتر می‌توان لمس کرد که چگونه زندگی هموطنان ما را با زحمت و خطر مواجه کرده است و همگان شاهدیم که ریزگردها تا چه اندازه زندگی مردم را تحت فشار قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد ۵۰۰ اصله نهال مثمر و غیر مثمر توسط ۵۰ نفراز جهادگران بسیج سازندگی در سطح روستای «کره بند» و «امام زاده جعفر» و روستای «چاهکوتاه» با همکاری حوزه‌های مقاومت خاتم الانبیاء (ص) و حوزه مقاومت محرم کاشته شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها