دانش آموزان قمی مزار شهدا را عطرافشانی کردند

مراسم تجدید میثاق بیش از 2 هزار دانش آموزان دبستانی و متوسطه قم همزمان با 22 اسفند،‌ روز بزرگداشت شهید در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، همزمان با 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت شهید، دانش آموزان ضمن گلباران و عطر افشانی مزار شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم،‌ با آرمان های رفیع آنان تجدید میثاق نمودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم ضمن قرائت پیام نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا جان خویش را با خدا معامله کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تا نسل های انقلاب در ایران اسلامی با آرامش و امنیت در سنگر علم و دانش در مسیر آرمان ها و ارزش های اسلامی حرکت کنند.

سردار سید جواد هاشمی تاکید کرد: حفظ دستاوردهای شهدا در ادامه دادن راه شهدا محقق می شود، ‌شهدا برای دین،‌ استقلال،‌ عزت، ‌سرافرازی نظام اسلامی تلاش کردند، ‌دیروز جبهه مبارزه با کفر صحنه هشت سال دفاع مقدس بود و امروز سنگر شما آینده سازان سنگر علم و دانش‌ است.

وی ادامه داد: رمز پیروزی ملت ایران، فرهنگ ایثار و شهادت، ولایت مداری، حفظ وحدت بر محور ولایت، ‌دین داری و بصیرت است.

هاشمی اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر و ایثار هستند، ‌ملت ایران و نسل های انقلاب مدیون ایثار و صبر و پایداری این خانواده ها هستند،‌ کسانی که فرزندانشان را در دامان پاک خویش پرورش دادند و در راه خدا با رضایت و بلکه خشنودی از این راه تقدیم نمودند.

وی گفت: امروز همچنان دشمنان در برابر اسلام ایستاده اند و از هیچ مکر و نیرنگ و تهدیدی فروگذار نیستند،‌ آینده این کشور دست شما فرزندان انقلاب است و باید با آگاهی و بصیرت و شناخت شهدا و پیوند با شهدا مسیر آنان را ادامه دهید تا از دستاوردهای آنان پاسداری نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها