بمناسبت روز بزرگداشت شهید انجام شد؛

رونمایی از سه عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

بمناسبت روز بزرگداشت شهید، از سه عنوان کتاب دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل رونمایی شد.
کد خبر: ۲۳۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ - 13March 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل،  کتاب های «وصیت نامه کامل شهدای استان اردبیل»، «ردپای دیرین» و «دنه دنه یاقوت» از جمله کتبی است که با حضور مسئولان عالی استان اردبیل و خانواده های شاهد و ایثارگر رونمایی شد.

کتاب وصیت نامه کامل شهدا در 10 دفتر به کوشش دکتر «منوچهر اکبری» همراه با نسخه الکترونیکی توسط نشر شاهد آماده شده است.

در این مجموعه نفیس بعد از آوردن مشخصات عمومی شهید عبارت های کلیدی وصیت نامه و سپس اصل وصیت نامه با دست خط شهدا آمده شده است.

کتاب «رد پای دیرین» نیز زندگینامه شهید روحانی «نادر دیرین» می باشد که این کتاب به سفارش و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل توسط «ناصر ملایی» و «خدیجه سلمانی» تدوین، مصاحبه و گردآوری شده است.

این کتاب در 168 صفحه به مجموعه‌ای از خاطرات دوستان و همرزمان شهید دیرین همچون نقش شهید دیرین در پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت در پایگاه بسیج مسجد«یساول» اردبیل، تشکیل انجمن اسلامی در مدرسه، تربیت جوانانی که امروزه بسیاری از آنها در کشور مسئولیت دارند و حضور در لبنان و فعالیت‌های تبلیغی شهید در آن کشور پرداخته که توسط «نشر مجنون» به چاپ رسیده است.

کتاب «دنه دنه یاقوت» نیز مجموعه اشعار پدر معظم شهید مرحوم «اسد اله وثوقی ایرانی» است که توسط «شهاب الدین وطن دوست» گردآوری و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه شده و آن را انتشارات «خط هشت» چاپ و نشر کرده است.

در این مراسم از نویسندگان کتب فوق الذکر و نیز «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل به جهت حمایت بی شائبه از چاپ و نشر کتب دفاع مقدس در استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار