مدير كل بنياد شهيد مازندران خبر داد؛

ساماندهی و بازگشایی 6 گلزار شهدا در شهرهای «آمل»، «ساری» و «سیمرغ»

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت شهید، شش گلزار شهدا در شهرهای «آمل»، «ساری» و «سيمرغ» ساماندهی و بازگشايی شد.
کد خبر: ۲۳۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 15March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، عباسعلی رضايی مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران از اجرای كامل برنامه های هفته بزرگداشت شهید در اين استان خبرداد و اظهار داشت: بيش از 50 برنامه متعدد در آستانه روز بزرگداشت شهید در شهرهای مازندران عملی و اجرا شد.

رضايی افزود: به منظور تجديد ميثاق و گراميداشت ياد و نام شهيدان، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا به طور همزمان با به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ايران در گلزار شهدا با حضور مردم متدين و مسئولين ادارات استان مازندران برگزار شد.

وی غرس نهال به ياد 10 هزار و 400 شهيد مازندران، نواختن زنگ ايثار در كليه مدارس استان، برگزاری مسابقات تنيس روی ميز، فوتسال، تيراندازی، رقابت‌های قرآنی و تئاتر خيابانی را از ديگر برنامه های هفته بزرگداشت شهید عنوان کرد.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با اشاره به تجلیل از ايثارگران اظهارداشت: مراسم تجليل از خانواده های معظم دو شهيد، سه شهيد، چهارشهيد و پنج شهيد استان به مناسبت 22 اسفند سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و هفته بزرگداشت شهید همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين(س) با حضور نماينده ولی فقيه استان و استاندار مازندران برگزارگرديد.

وی پخش مستند شهدا، مصاحبه راديويی و تلويزيونی، نشست خبری با اصحاب رسانه استان، پخش كليپ مرتبط با شهدا و پخش تيزر نامه ای به يك شهيد و جبهه مجازی از صدا و سيمای مازندران را يكی ديگر از برنامه های اجرا شده از سوی اين بنياد در هفته بزرگداشت شهید برشمرد.

رضايی افزود: به مناسبت 22 اسفند بزرگداشت شهید، شش گلزار شهدا در شهرهای «آمل»، «ساری» و «سيمرغ» ساماندهی و بازگشايی شد.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران، چاپ پوستر «نامه ای به يك شهيد»، اعزام سه تن از نفرات برگزيده جبهه مجازی به بنياد مركز، تجليل از مادران و همسران ايثارگر استان، اعزام شش تن از خانواده شهدا به مشهد مقدس به منظور شركت در «كنگره ملی و گردهمايی رابطين دانشگاه» را از ديگر برنامه های اين ايام عنوان كرد و افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت شهید، از خانواده های معظم شاهد و ايثارگر استان ديدار و از آنان دلجويی شد.

وی تجليل از عوامل اجرايی طرح سپاس، نشست هم انديشی نخبگان، برگزاری جلسات با حضور اعضای كميته ايثارگران، گردهمايی رؤسای بنياد شهيد استان، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، تبليغات شهری از 16 الي 22 اسفند، تجليل از 10 مدير دستگاه برتر استان (بدليل همكاری با بنياد) پايش سلامت و ويزيت رايگان ايثارگران، تجليل از فرزندان عزيز شهدا، تكريم از مادران فاطمی، اعزام دانش آموزان به منازل شهدا، زيارت عاشورا به ياد شهدا، افتتاح ساختمان اداری بنياد شهيد و امور ايثارگران كلاردشت و... را از اهم برنامه های انجام گرفته توسط بنياد مازندران در هفته بزرگداشت شهید عنوان كرد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها