مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

مظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: آنچه که در سرگذشت و خاطرات زندانیان سیاسی دوران قبل از پیروزی انقلاب و آزادگان دفاع مقدس به چشم می خورد، شرح شکنجه و مظلومیت آنان در دفاع از حق است.
کد خبر: ۲۳۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ - 17March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، احمد حسینی در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا، آزادگان و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: وجه تسمیه و اشتراک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس، استقامت و بردباری در برابر دفاع از حق و مظلومیت آنان زیر شکنجه های ظالمانه بود.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) حقیقت جویی و آرمان خواهی انقلابی را برای ما ترسیم کرد، افزود: همه ما مسئولیت داریم در راستای عمل به رهنمودها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، پیام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرمان های شهدا را در جامعه ترویج و به نسل های بعدی منتقل کنیم.

لازم به ذکر است: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با حضور در منازل جانباز و آزاده انقلاب حجت الاسلام سیدباقر موسوی مال واجردی، شهید حسن رضایی کجایی کوچکترین نوجوان شهید دوران انقلاب، غلام مقدمی جانبار 50 درصد دوران پیروزی انقلاب اسلامی و محمدحسین ایمانی جانباز 30 درصد انقلاب و پدر شهید فرج الله ایمانی، به مقام رفیع شهدا و جانبازان ادای احترام کرد.

همچنین برنامه ریزی هایی برای دیدار مدیرکل حفظ آثار قم با برخی دیگر از جانبازان و شهدای بزرگوار دوران انقلاب و دفاع مقدس همزمان با نخستین روزهای سال نو، صورت گرفته است.

مظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس استمظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس استمظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس استمظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس استمظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس استمظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس استمظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس استمظلومیت، واژه مشترک آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس است

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار