عضو ارشد انصارالله یمن:

یمن از واردکننده موشک به تولیدکننده موشک های دوربرد تبدیل شده است

«محمد البخیتی» گفت: پس از گذشت دو سال از تجاوز سعودی‌ها به یمن، یمن از کشور واردکننده موشک‌های دوربُرد به کشوری تولیدکننده در این زمینه تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۳۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ - 17March 2017
یمن از واردکننده موشک به تولیدکننده موشک های دوربرد تبدیل شده استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حدود دو سال از تجاوز ددمنشانه عربستان سعودی به مردم بی دفاع و مظلوم یمن می گذرد و هزاران نفر از شهروندان این کشور بر اثر حملات شبانه روزی جنگنده های سعودی شهید و زخمی و یا آواره شده اند اما این حملات نه تنها در به زانو درآوردن مردم مقاوم یمن تاثیری نداشته بلکه بر اثر همین مقاومت یمنی ها، معادله جنگ تغییر کرده و اکنون این یمنی ها هستند که پایگاه های نظامی سعودی را در خاک این کشور به ویژه در ریاض پایتخت سعودی ها هدف قرار می دهند. در همین راستا و برای بررسی بیشتر مقاومت مردم یمن با «محمد البخیتی» از رهبران انصارالله یمن گفتگو کردیم که در ادامه می آید:

محمد البخیتی از رهبران انصارالله یمن درباره هدف اصلی آمریکا از حملات نظامی با ادعای مبارزه با تروریسم تصریح کرد: این اقدامات در راستای تلاش برای تسلط بر روند سیاسی و همچنین افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه صورت می گیرد و آمریکا با استفاده از القاعده و دیگر گروه ها در صدد است تا با دشمنان راهبردی خود در منطقه تسویه حساب کند. این گروه ها به عنوان ارتش زمینی برای آمریکا کار می کنند و از سوی دیگر آمریکا نیز از این گروه ها برای مشروع نشان دادن مداخلاتش استفاده می کند. القاعده ساخته آمریکا است و هر جا آمریکا حضور دارد، القاعده نیز حاضر است.

وی در همین راستا افزود: آمریکا و متحدانش از طریق تجاوز به یمن در صدد نجات دادن القاعده هستند و زمانی که مردم یمن در حال نابود کردن این گروه بودند، آمریکایی ها القاعده را نجات دادند؛ به نظر می رسد که آمریکایی ها با این کار در صدد مجازات مردم یمن بودند. برخی حملات آمریکایی ها به القاعده به این کشور مشروعیت می دهد و مورد تائید مردم قرار می گیرد.

رهبر انصارالله در خصوص سفر «منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به کشورهای امارات و عربستان نیز تاکید کرد: این سفرها نشانگر وجود اختلافات میان سعودی ها و متحدانش از یک سو و امارات و متحدانش از سوی دیگر است. این اختلافات حاکی از عدم موفقیت مداخله نظامی در یمن است. این مداخلات به نفع هیچ یک از طرف های متجاوز نبود. منصور هادی بارها توسط اماراتی ها مورد اهانت قرار گرفت و آنها مانع از فرود هواپیمای او در فرودگاه عدن شدند. رهبران اخوان المسلمین نیز توسط اشغالگران مورد تعرض قرار گرفتند. اخوانی ها و منصور هادی بیش از دیگران خواستار مداخله خارجی ها بودند و آنها خودشان در حال حاضر قربانی این مداخلات هستند. این اقدامات در نهایت چهره واقعی اشغالگران را آشکار و گمراهان را بیدار خواهد کرد.

وی در پایان در رابطه با توان موشکی یمنی ها نیز گفت: پس از گذشت دو سال از تجاوز سعودی ها به یمن، یمن از کشور وارد کننده موشک های دوربُرد به کشوری تولید کننده در این زمینه تبدیل شده است. همچنین یمن با استفاده از این موشک ها، ضربات کمرشکنی را بر پیکره ارتش سعودی وارد کرد. این تغییرات نشانگر میزان حماقت متجاوزانی است که یمن را به کارگاه تولید موشک و خودشان را به هدفی برای شلیک این موشک ها تبدیل کرده اند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار