حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی شهداست/ ترویج اخلاق زهرایی در راهیان نور

خادم الشهدای مازندرانی به ترویج اخلاق زهرایی در راهیان نوراشاره کرد و گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو و اسوه برای همه مردم است .
کد خبر: ۲۳۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ - 24March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، پیشانی بندها را با وسواس زیر و رو می کرد. دوستانش می پرسیدند دنبال چه چیزی می گردی؟ گفت: سربند یا زهرا(س). با همان سربند یا زهرا (س) به دیدار مادرسادات شتافت.

سیده زهرا میرصابری که 21 بهار را پشت سرگذاشته اولین بار است به جمع خادمین شهدا پیوست. در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه همسرش به راهیان نور آمد تا در آستانه سال نو به شهدا که فرزندان حضرت فاطمه  سلام الله هستند و نیز مهمانان شهدا خدمت کند.

وی با بیان اینکه در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) توانسته به این مناطق عملیاتی بیاید، اظهار داشت: حال و هوای خادم شهید بودن قابل توصیف نیست .

میرصابری به ترویج اخلاق زهرایی در راهیان نوراشاره کرد و گفت: حضرت زهرا(س) بهترین  الگو و اسوه برای همه مردم است .

وی ادامه داد: اگر ما حضرت زهرا(س) را دوست داشته باشیم باید به حداقل های سفارش مادر سادات که حجاب وعفاف است، عمل کنیم  .

سیده زهرا میرصابری خواهرزاده شهید هم است و با بیان اینکه الگوی شهدا حضرت فاطمه(س) بود، اضافه کرد: اگر به وصیت نامه های شهدا نگاه کنیم آنها هم به حجاب و عفاف و حیا تاکید کرده بودند.

میرصابری که خواهرزاده شهید عباس علیزاده  است در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطره ای از دایی شهیدش پرداخت و گفت: شهید علیزاده پهلوان کشتی بود. رفتار پهلوانی شهید طوری بود که حتی لباس های مادر و پدرش را می شست. وقتی خانواده به او می گفتند شما نباید این کار را انجام دهی، شهید می گفت من این را وظیفه خودم میدانم  تا ذره ای از زحمات پدر و مادرم را جبران کنم.

وی در پایان از مردم خواست برای یک بار هم که شده به راهیان نور بیایند و از نزدیک حال و هوای کربلایی این مناطق را حس کنند.

روز مادر است و سید زهرا میرصابری در کنار مادرش نیست که امروز را به صورت حضوری به او تبریک بگوید و به تبریک تلفنی بسنده می کند. اما به  گفته خودش مادر شهدای گمنام حضرت فاطمه زهرا(س) در اینجا حضور دارد، من امروز در کنار مادر شهدای گمنام هستم  و به فرزندان مادرسادات خدمت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار