اعزام 12 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۲ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم این استان در طی ایام نوروز ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 24March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سید عباس رضایی اظهار داشت: دانشجویان جهادی از دانشگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ایام نوروز را در کنار مردم صمیمی و صادق روستاهای این استان سپری می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اردوهای جهادی از روز نخست فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار است، افزود: این دانشجویان در قالب 12 گروه جهادگر در طول این ایام در روستاهای محروم استان به خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند.

جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این اردوها خدمات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و طرح‌های اوقات فراغت جهادی برای اقشار مختلف مردم روستاهای استان به‌ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

رضایی نقطه برجسته این اردوها را حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در پیشانی این حرکت دانست و گفت: شرط ادامه حیات انقلاب اسلامی انتقال آرمان‌ها و اهداف آن به نسل‌های مختلف است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود دولت و مدیران سازمان‌ها به این حرکت‌های جهادی به عنوان فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان حقیقی انقلاب و نظام نگاه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار