یادداشت/ حجت الاسلام جانعلی نوری

برای خلاصی از فتنه ها گوش به فرمان ولی فقیه باشیم

نیاز است ما برای بیعت با آرمان های شهدا به این سرزمین مقدس برویم و یاد و خاطره آنها را زنده کنیم و برخود بیاییم که آنها چه کار کرده اند که به این مقام رسیده اند و ما باید چه کار کنیم تا مثل آنها شویم، درس آنها به ما تبعیت از ولی فقیه زمان که در این راه از همه چیز خود گذشتند در این عرصه که فتنه یکی پس از دیگری نفوذ می کند برای خلاصی از این فتنه ها گوش به فرمان ولی فقیه باشیم .
کد خبر: ۲۳۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 24March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، متن یادداشتی به قلم حجت الاسلام جانعلی نوری نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا در ادامه می آید:

 سلام بر سرزمین انسان های دل به خدا دوخته، سلام بر سرزمینی که زیباترین مناجات های عارفانه را در خود دیده، سلام بر سرزمینی که عطر و بوی شهدایی مثل فریادهای عاشقانه شهید شیرسوار عالم دار را می دهد.

هفت تپه سرزمین سوخته و آتش افروخته نیست بلکه سرزمین انسان هایی است که با نفس قدسی خود آن را زیبا کرده اند، سرزمینی که بوی جوان مردی، ایثار و شهادت را می دهد.

 سرزمینی که با خون شهدا رنگین شده است، مکانی که انسان بدان وارد می شود به مصداق فاخلع نعلیک انک بالواد المقدس طوی  می باشد.

انسان با رفتن به آن مکان به یاد جوانمردی و شهدای لشکر 25 کربلا می افتد لشکری که رهبر معظم انقلاب می فرماید: لشکر 25 کربلا لشکر قوی، خط شکن و خط نگهدار بود اینها همه بر گرفته از آلاله های سبک بالی که هستی خود را فدای این مرز و بوم کردند تا ما حیات و جان بگیریم .

اینها کسانی بودند که در این سرزمین دعا داشتند ولی ادعا نداشتند، نیایش داشتند ولی نمایش نداشتند، حیا داشتند ولی ریا نداشتند، رسم داشتند ولی اسم نداشتند، کسانی بودند که قمقمه های خود را دفن می کردند که هوس آب خوردن نکنند، لذا نیاز است ما برای بیعت با آرمان های شهدا به این سرزمین مقدس برویم و یاد و خاطره آنها را زنده کنیم و برخود بیاییم که آنها چه کار کرده اند که به این مقام رسیده اند و ما باید چه کار کنیم تا مثل آنها شویم، درس آنها به ما تبعیت از ولی فقیه زمان که در این راه از همه چیز خود گذشتند در این عرصه که فتنه یکی پس از دیگری نفوذ می کند برای خلاصی از این فتنه ها گوش به فرمان ولی فقیه باشیم . لذا چه مسافرتی بهتر در این سال جدید که به وادی مقدس هفت تپه سفر کنیم و با زیارت این سرزمین گرد و غبار دل را کنار زده و کمی فکر می کنیم که اگر اینها نبودند که الان مثل کشور های همسایه در چه وضعیتی بودیم و اگر اینها خون نمی دادند الان نوامیس ما و عزت ما در دست چه کسانی قرار می گرفت .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار