شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به 576 نفر رسید

معاون سیاسی فرماندار تهران از ثبت‌نام 576 نفر در تهران به عنوان نامزد عضویت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تا ظهر امروز (چهارشنبه دوم فروردین) خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ - 22March 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «علی‌اصغر ناصربخت»، معاون سیاسی فرماندار تهران ظهر روز (چهارشنبه) در ستاد ثبت‌نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد فرد ثبت نام شده، 85 نفر زن و 491 نفر مرد هستند.

به گفته این مسئول 19 نفر از ثبت نام کنندگان بین 66 تا 70 سال سن دارند، 29 نفر هم زیر 30 سال و 2 نفر نیز بالای 75 سال سن دارند.

بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران، تا ظهر امروز(چهارشنبه) ، 87 نفر به صورت قطعی ثبت نام کردند و پیش بینی می شود شمار ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تا پایان وقت امروز به مرز 700 نفر برسد.

ناصربخت در مورد مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان، گفت: تاکنون 12 نفر با تحصیلات دکترا، 39 نفر کارشناسی ارشد و نیز 525 نفر با مدرک کارشناسی که شرط لازم برای ثبت نام در انتخابات شوراها است، برای انتخابات 29 اردیبهشت نام نویسی کردند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها