دادستان عمومی و انقلاب ساری:

پیام راهیان نور حمایت از تولیدات داخلی است

دادستان عمومی و انقلاب ساری با بیان اینکه حدود هشت سال است که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را با اشکال وعناوین مختلف مطرح می‌کنند، گفت: از تولید داخل باید حمایت شود که پیام شلمچه و راهیان نور همین مورد است.
کد خبر: ۲۳۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ - 24March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب ساری در جمع زائران کاروان‌های راهیان نور مازندران در اردوگاه شهدای مازندران خرمشهر با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: یادگاران دفاع مقدس اسطوره‌های ما هستند.

وی افزود: از این افراد باید جوان‌مردی، سلامت، ایستادگی، دشمن‌ستیزی و مقاومت را یاد بگیریم که جوانان ما به این معنا توجه دارند.

دادستان عمومی و انقلاب ساری با اشاره به اینکه آنچه انجام دادیم تکلیف بود، تصریح کرد: دستاوردهایی و عملکردهایی که در دوران دفاع مقدس داشتیم مهم است.

این مسؤول ادامه داد: امروز دستاوردها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن زمان باید باقی بماند و حفظ و به نسل بعد منتقل شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه موضوع انتقال این مجاهدت‌ها به نسل جوان سخت است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود فرمودند«ما یک گنجینه تمام نشدنی و یک ذخیره‌گاه بسیار بسیار بزرگ و بی‌منتها و سرشار از ویتامین‌های معنوی که می‌تواند همه احاد ملت را سیراب کند.»

وی افزود: این چشمه‌های نورانی فرهنگ دفاع مقدس است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به اینکه به شخصه فکر می‌کنم در حق فرهنگ ایثار و شهادت جفا می‌کنیم، تصریح کرد: با بیاناتی که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت امروز ما یک حرکت بسیار بسیار عظیم، معنادار، پرمغز، جهت‌دار و مایوس‌‌کننده دشمن است.

این مسؤول ادامه داد: اگر کسی این حرکت راهیان نور را یک حرکت تشریفاتی و تبلیغاتی ببینند در حق نظام جفا کرده‌اند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه رزمنده‌ای که در شب عملیات در جبهه‌های جنوب یا قله‌های غرب با آیه « وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى» به سمت دشمن شلیک می‌کردند، اظهار کرد: امروز هم با این نیت و انگیزه می‌توان مطالب مهمی از این معدن بسیار بسیار مهم استخراج کرد.

وی افزود: این معدن تمام شدنی نیست و برای همه کسانی که در جبهه‌های مقاومت از سوریه تا آفریقا که دل در گرو این انقلاب دارند وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب ساری با اشاره به اینکه کمبودها و بی‌مهری‌هایی می‌بینیم و هنوز خود را با قطب‌نما که همان ولایت فقیه است هماهنگ نکرده‌ایم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دست‌اندرکاران راهیان نور فرمودند«این یک کار صرف تبلیغاتی نیست» این حرکت یک پیام دارد.

این مسؤول ادامه داد: جوان‌ها می‌آیند و می‌روند و در حوزه معرفت شناختی انقلاب، ولایت‌شناسی، ولایت‌مداری، فرهنگ ایثار و شهادت ذخیره بزرگی برای یک سال خود می‌کنند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه دشمن هر کجا وارد شد هجمه‌های بسیار سنگین و مخرب وارد کرد، اظهار کرد: این هجمه‌ها در فضای مجازی و دیگر حوزه‌ها وجود دارد.

وی افزود: در دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم که بیش از ۵۰ هزار شهید در منطقه عمومی شلمچه به شهادت رسیدند.

دادستان عمومی و انقلاب ساری با تأکید بر اینکه وقتی ولی امر مسلمین تکلیف ما را در قالب سیاست‌های کلی مسائل بیان می‌کنند اقداماتی باید انجام شود، تصریح کرد: سه قوه برای انجام این کار در کشور وجود دارد، چرا باید مقام معظم رهبری دغدغه داشته باشند و نسل جوان می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری در این مورد داشته باشد.

این مسؤول با بیان اینکه حدود هشت سال است که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را با اشکال و عناوین مختلف مطرح می‌کنند، اظهار کرد: از تولید داخل باید حمایت شود که پیام شلمچه و راهیان نور همین مورد است.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: با وارد کردن بیش از هزار میلیارد لوازم آرایشی در کشور رتبه دوم آسیا و رتبه هفتم جهان را داریم، چه کسی باید این موضوع را مطرح کند صرف نظر از مضرات و مشکلاتی که دارد باعث خروج هزار میلیارد ارز از کشور می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه با حضور در اینجا با شهدای عزیز تجدید عهد می‌کنیم و در مسیر اندیشه و آثارش وجود دارد‌، تصریح کرد: چشم ما به دنبال مقام معظم رهبری است و به‌عنوان سرباز ولی امر حاضریم.

یادآور می شود، از حاشیه‌های این مراسم می‌توان حضور فرزند شهید مدافع حرم بهمن قنبری از شهرستان بهشهر و دریافت لباس خادمی اشاره کرد.

امیر قنبری در معرفی یکی از ویژگی‌های پدر شهید خود گفت: پدرم نماد یک بسیجی مخلص و مطیع ولایت بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار