مسئول کمیته خادمان استان قم خبر داد؛

ثبت نام 1400 خادم جهت حضور در یادمان ها و مراکز اسکان زائران

مسئول کمیته خادمان راهیان نور استان قم از ثبت نام 1400 نفر در سامانه مرکزی جهت خدمت به زائران در یادمان های ملی و مراکز اسکان زائران قمی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ - 26March 2017

حجت الاسلام عرفان محمدعلی قمی در حاشیه حضور در اردوگاه فرهنگی شهید زین الدین در اندیمشک به خبرنگار دفاع پرس در قم اظهار داشت: خادمان اردوهای راهیان نور به دو دسته ملی و استانی تقسیم می شوند که از هر استانی با توجه به ظرفیت اعلام شده، تعدادی خادم به ستاد مرکزی راهیان نور معرفی می گردند تا در بازه های 10 روزه در یادمان های ملی و یا ستادهای اسکان استانی استقرار یابند.

وی با اشاره به فعالیت خادمان در زمینه های تخصصی و خدماتی، افزود: خادمان تخصصی اموری همچون فضاسازی فرهنگی و تبلیغی و راویان نیز برنامه افتتاحیه اردوها را بر عهده دارند و خادمان خدماتی امور جاری خدمت رسانی به زوار را انجام می دهند.

مسئول کمیته خادمان راهیان نور استان قم ادامه داد: امور مربوط به فضاسازی فرهنگی و متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت در اردوگاه ها به لحاظ نیاز به تجهیزات، از هزینه بالایی برخوردار است که با مساعدت بالای سپاه استان قم، مشکلات مربوطه به کلی مرتفع شده است.

وی با اشاره به اشتیاق خادمان برای حضور در اردوگاه های راهیان نور ابراز کرد: در حال حاضر حدود 160 خادم خواهر و برادر در سه محل اسکان زائران قم در خرمشهر، اندیمشک و اهواز و 64 خادم ملی نیز برای حضور در یادمان های ملی دفاع مقدس برنامه ریزی شده اند.

قمی در پایان با ذکر این نکته که ثبت نام خادمان از طریق سامانه اصلی و زیر نظر کمیته خادمان ستاد مرکزی راهیان نور انجام می شود، افزود: حدود 800 خادم برادر و 600 خادم خواهر ثبت نام شده و آماده خدمت داریم که 60 درصد دانشجو و طلبه و 40 درصد آنان دانش آموز و مشاغل آزاد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار