استاندار مازندران در دیدار نوروزی جمعی از ائمه جمعه مازندران؛

كاهش نرخ بیكاری در سال 95 در مازندران

استاندار مازندران با اشاره به شعار سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: رونق اقتصادی و افزایش اشتغال دغدغه اصلی مسئولین استان در سال 95 بود و الحمدلله استان مازندران تنها استان شمالی كشور بود كه در سال 95 موفق به كاهش نرخ بیكاری گردید .
کد خبر: ۲۳۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 26March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دیدار نوروزی با جمعی از ائمه جمعه مازندران اظهار داشت: آرامش و انسجام زمینه استفاده درست از همه ظرفیت ها را فراهم می كند و استمرار همدلی و همزبانی تنها راه توسعه همه جانبه مازندران است.

وی با اشاره به شعار سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: رونق اقتصادی و افزایش اشتغال دغدغه اصلی مسئولین استان در سال 95 بود و الحمدلله استان مازندران تنها استان شمالی كشور بود كه در سال 95 موفق به كاهش نرخ بیكاری گردید .

استاندار مازندران تصریح کرد: مدیریت ارشد استان و مدیران به فكر حل مشكلات استان هستند و در این زمینه تمام وقت و فرصت خود را اختصاص داده اند .

مقام عالی دولت در استان تاكید كرد: مردم در تمامی عرصه ها به وظیفه خود عمل كرده اند و همه ما وظیفه داریم زمینه خدمت بی منت به این مردم عزیز را فراهم كنیم .

وی بر تحقق شعار سال با همكاری همه دستگاهها تاكید كرد و گفت: با پیگیری جدی همه مدیران و مساعدت ویژه همه بانكهای استان 100 درصد اعتبارات تسهیلات بسته رونق تولید در مازندران جذب شد .

وی توسعه سرمایه گذاری را برای رونق تولید و كاهش بیكاری بسیار ضروری دانست و یادآور شد: باید در استان فضایی ایجاد كرد تا همه سرمایه گذران بدون دغدغه بتوانند در حوزه های مختلف سرمایه گذاری كنند .

فلاح در پایان گفت: ائمه محترم جمعه می توانند با هدایت و راهنمایی، به تحقق سیاستها و برنامه های دولت برای كاهش مشكلات كمك كنند.

یادآور می شود در این دیدار جمعی از ائمه جمعه شهرهای مازندران با تبریك سال نو به استاندار مازندران از تعامل خوب استاندار مازندران با ائمه جمعه تقدیر و تشكر نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار