مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

پشتیبانی از تولیدکننده ایرانی به معنای ضربه زدن به استکبار جهانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: پشتیبانی از تولیدکننده ایرانی یعنی ضربه زدن به استکبار جهانی و از سوی دیگر استفاده از کالای داخلی سبب ایجاد اشتغال برای جوانان می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ - 09April 2017
پیشتیبانی از تولیدکننده ایرانی به معنای ضربه زدن به استکبار جهانی است

به گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام محمود قربانی در کلاس اخلاق که با حضور کارکنان سپاه ناحیه همدان برگزار شد با اشاره به شعار سال مبنی بر«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار داشت: نیروهای مسلح باید بیش از دیگران بحث اقتصاد مقاومتی را رعایت کنند و الگویی برای مردم باشند.

وی با تأکید بر مصرف کالای داخلی عنوان کرد: در صورت تولید کالا در داخل کشور نباید به هیچ وجه مشابه خارجی آن خریداری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه پشتیبانی از تولیدکننده ایرانی یعنی ضربه زدن به استکبار جهانی، افزود: از سوی دیگر استفاده از کالای داخلی سبب ایجاد اشتغال برای جوانان ما می‌شود و این همه معضل بیکاری در کشور نخواهیم داشت.

وی بیان داشت: تنها راه مقابله با استکبار و زورگویان عالم و چپاولگران استفاده از تولیدات داخلی و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی است.

قربانی با اشاره به اینکه می‌طلبد که علما و بزرگان و دلسوزان نظام در محافل عمومی بیشتر به این مقوله بپردازند، خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‌های هر روزه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه کشورمان؛ تنها راه نجات کشور قطع وابستگی از بیگانگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار