در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه صورت گرفت؛

دستور رئیس جمهوری به استانداران آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برای تسریع در روند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

«حجت الاسلام روحانی» در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل خواستار بکارگیری همه امکانات، از جمله از استانهای همجوار برای ساماندهی هر‌چه سریعتر امداد‌رسانی به سیل‌زدگان شد.
کد خبر: ۲۳۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ - 15April 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، «حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی»، رییس جمهوری کشورمان در این گفت‌وگوها در جریان آخرین وضعیت امداد و رسیدگی به سیل‌زدگان این سه استان و خسارات‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاهها و نهادها جهت امداد‌رسانی به سیل‌زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب‌دیدگان و مصدومان صادر کرد.

رئیس جمهوری تاکید کرد: که تمام امکانات این استان‌ها و در صورت لزوم استانهای همجوار باید در مسیر ساماندهی هر چه سریعتر وضعیت و کمک به آسیب‌دیدگان و مصدومان حادثه سیل بکار گرفته شود.

«اسماعیل جبارزاده»، استاندار آذربایجان شرقی، «قربانعلی سعادت»، استاندار آذربایجان غربی و «مجید خدابخش»، استاندار اردبیل نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارشی را از وضعیت سیل‌زدگان استانهای خود و اقدامات انجام گرفته ارائه دادند.

رئیس جمهوری پیش از این نیز هیاتی را به سرپرستی مهندس «حمید چیت چیان»، وزیر نیرو مامور کرد که با حضور و سرکشی در ‏استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و همچنین اردبیل، به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان رسیدگی و اقدامات انجام شده را گزارش دهند.‏

معاونان وزارتخانه های کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر از اعضای ‏هیات اعزامی به سرپرستی وزیر نیرو هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها