دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای شهرستان «کهگیلویه»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌های تعدادی از شهدای شهرستان کهگیلویه دیدار کرد.
کد خبر: ۲۳۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ - 17April 2017
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای شهرستان «کهگیلویه»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد طی سفری به شهرستان کهگیلویه با خانواده‌های شهیدان «محمدحسین غیب‌پرور»، «حسین حجت‌دوست»، «رحیم طلاوری» و «سالار شفیع‌نژاد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ پاسدار «امیرعباس آسمند» در این دیدارها ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع‌ مقدس، اظهار داشت: جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه اسلام و قرآن، برای کشور اسلامی ایران عزت آفریدند، افزود: امروز خانواده‌های شهدا وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه آن‌ها هستند و به همین واسطه، خدمت به آن‌ها توفیق الهی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا را ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و الگوگیری از آن‌ها در مسیر زندگی عنوان و خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش امروز جامعه ما مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آن‌ها نزد خدا محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها