معاون هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

کتاب جامع عکس دفاع مقدس استان مرکزی تدوین می‌شود

معاون هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در صورت تامین اعتبار، کتاب جامع عکس دفاع مقدس با محوریت نقش استان مرکزی در جنگ تحمیلی تدوین می‌شود.
کد خبر: ۲۳۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ - 18April 2017
کتاب جامع عکس دفاع مقدس استان مرکزی تدوین می شودداود کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به بازدید انجام شده از انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: در این بازدید صحبت‌هایی در ارتباط با کتاب جامع عکس استان مرکزی صورت گرفته و مذاکراتی انجام شد.

وی افزود: در این مذاکرات مقرر گردید که در صورت تامین اعتبارات لازم، کتاب جامع عکس استان مرکزی با محوریت تعیین نقش این استان در انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت عکاسان شاخص و برتر تدوین شود.

معاون هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: تعداد صفحات در نظر گرفته شده برای کتاب مورد نظر 200 تا 300 صفحه رنگی گلاسه در ابعاد 30 در 25 سانتی‌متر است.

کرمی با اشاره به موضوعات مشخص شده در این کتاب گفت: در این کتاب قرار است که عکس‌هایی از انقلاب، بحث شروع جنگ تحمیلی، اعزام‌ها، کمک‌های مردمی، حضور رزمندگان در مناطق عملیاتی، روایت تصویری از زندگی رزمندگان، جانبازان و اسرا، تشییع شهدا و شهدای گمنام به صورت تصویر برای مخاطب روایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها