فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:

پیام اصلی روز 29 فروردین آمادگی کامل ارتش برای دفاع از میهن است

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: پیام اصلی روز 29 فروردین آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از میهن و ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۳۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 18April 2017
آمادگی کامل ارتش برای دفاع از میهن و ملت بزرگ ایران

به گزارش دفاع پرس از همدان، امیر رحمان افسری در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امروز سالروز یک روز تاریخی‌ است، که امام راحل ما در حمایت از ارتش تصمیم خردمندانه‌ای گرفتند.

وی افزود: همزمان با پیروی انقلاب اسلامی در ایران توطئه‌ها علیه ارتش شروع شد و در عین حال همه ارتشیان تلاش خود را برای انسجام این یگان انجام می‌دادند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژ با بیان اینکه 38 سال است مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح در سطح کشور برگزار می‌شود ادامه داد: برپایی این مراسم پیام‌های مختلفی دارد که پیام اصلی آن آمادگی کامل ارتش برای دفاع از میهن و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

افسری خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته تابع و مطیع ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب بوده و خواهد بود.

وی یادآور شد: ارتش ما امروز همان ارتشی است که در مقابله با توطئه‌ها ایستاد و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نیز حضوری پر رنگ داشت.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم همچون گذشته با از خودگذشتگی و ایثار در حفظ و حراست از میهن اسلامی ایران موفق و سربلند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار