محبوبیت سریال «یوسف پیامبر(ع)» در آمریکای لاتین

استقبال گسترده مردم ونزوئلا باعث شد سریال «یوسف پیامبر(ع)» به کارگردانی مرحوم فرج‌الله سلحشور برای بار دوم در تلویزیون این کشور به نمایش درآید.
کد خبر: ۲۳۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 18April 2017
محبوبیت سریال «یوسف پیامبر(ع)» در آمریکای لاتینبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سریال «یوسف پیامبر(ع)» که از آن به عنوان پربیننده‌ترین فیلم یا سریال ایرانی در جهان یاد می‌شود، هنوز هم به علاقه مندان خود می‌افزاید.
 
این سریال ابتدا در کشورهای اسلامی و به ویژه در آذربایجان، تاجیکستان، عراق، سوریه، لبنان و ... انبوه مردم را مجذوب خود ساخت. اما پخش آن در کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکایی هم صورت گرفت. با گذشت 9 سال از پایان نوبت اول پخش این سریال در ایران و بعد از یک‌سال از درگذشت کارگردان آن هنوز هم به خیل مشتاقان و مخاطبان سریال «یوسف پیامبر(ع)» اضافه می‌شود.

ونزوئلا تازه‌ترین کشوری است که یادگار مرحوم فرج الله سلحشور در آن به محبوبیت دست یافته است. «یوسف پیامبر» اولین بار، بهار سال گذشته از شبکه «Vive» ونزوئلا به نمایش درآمد.

اما استقبال مردم کشور ونزوئلا از این سریال باعث شد تا بعد از یک سال، با عنوان «el Perofeta Jose» بار دیگر از این شبکه به نمایش در بیاید. نکته جالب این است که این سریال به مناسبت هفته مقدس یا سمانا سانتا در آیین مسیحیت، در ونزوئلا پخش می‌شود.

البته سریال‌های ایرانی پای ثابت شبکه‌های تلویزیونی ونزوئلا هستند. قبلا سریال «هوش سیاه» نیز در این کشور پخش شده بود. حتی مجموعه مستند «اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)» نیز سال گذشته در تلویزیون این کشور پخش شده بود. «فاکتور 8» هم دیگر محصول صداوسیمای جمهوری اسلامی بود که اخیرا روی آنتن تلویزیون این کشور رفت.
 
منبع: کیهان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار