امام جمعه موفت یزد:

مسائل عاطفی، اخلاقی و تربیتی از وصیتنامه شهدا استخراج شود

امام جمعه موفت یزد گفت: مسائل عاطفی، اخلاقی و تربیتی از وصیتنامه شهدا استخراج و طرحی مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری از سبک زندگی نوشته شود.
کد خبر: ۲۳۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ - 19April 2017
حجت‌الاسلام معزالدینی در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از دوران‌های طلایی در کشور ما است و واقعا یکی از اعجازهایی که اتفاق افتاد همین دوران طلایی بود.

امام جمعه موقت یزد افزود: بسیاری از اتفاقاتی که در تاریخ اسلام مطالعه می‌کنیم جوان‌های همین مرز و بوم با نیت‌های پاک و بدون هرگونه آلایش در جبهه‌ها به نمایش گذاشتند، بنابراین با توجه با اینکه حدود 30 سال از پایان جنگ می‌گذرد؛ نسلی در حال پرورش است که به کلی از مسایل جبهه و جنگ دور هستند و از جبهه، فعالیت‌های پشت جبهه و مقاومت‌های مردمی هیچ اطلاعی ندارند، لذا یکی از رسالت‌های سنگین این است که پیام‌های آن دوران حفظ شود و به نسل‌های کنونی و بعدی انتقال یابد که فرزندان امروز ما هم با روحیات نسل قبل هر چند در قالب عکس، فیلم و نمایشگاه آشنا شوند و بتوانند از آنها الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز نخستین‌باری بود که از مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد بازدید داشتم عنوان کرد: در این بازدید مطالبی به ذهنم رسید که مطرح کردم و قرار شد در اختیار مشاورین ساخت مرکز فرهنگی قرار بگیرد؛ در خصوص مسایل فرهنگی هم معتقدم هستم که باید وصیتنامه شهدا مرور شود؛ مسائل عاطفی، اخلاقی و تربیتی آن استخراج شود و طرحی مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری از سبک زندگی نوشته شود و به صورت کتاب و فیلم درآید و یک نمودار زندگی از وصیتنامه شهدا ترسیم شود.

به گزارش دفاع پرس، در این بازدید سرهنگ رجبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد روند ساخت و میزان پیشرفت مرکز فرهنگی دفاع مقدس را تشریح کرد.

نمودار زندگی از وصیت نامه شهدا ترسیم شود
 
نمودار زندگی از وصیت نامه شهدا ترسیم شود
 
نمودار زندگی از وصیت نامه شهدا ترسیم شود
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار