به مناسبت روز ارتش انجام شد؛

دیدار صمیمی فرماندهان یگان‌های ارتش با استاندار قم

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی فرماندهان یگان‌های ارتش در قم با حضور در محل استانداری قم، با استاندار این استان دیدار کردند.
کد خبر: ۲۳۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ - 19April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، سرهنگ شمسعلی اسدی ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و سرهنگ مهران زرین‌زاده فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی به همراه مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش در قم به مناسبت روز ارتش با سید مهدی صادقی استاندار قم و رئیس شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت وگو کردند.

استاندار قم طی سخنانی در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی با بيان اينكه مردمي بودن ارتش از دلايل پيروزي انقلاب اسلامي بود، افزود: در شرايطی كه رژيم شاهنشاهی متحد آمريكا و ارتش يكی از قويترين نيروهای نظامی منطقه بود، همين روحيه بدنه اصلی ارتش موجب تحقق انقلاب اسلامی بر خلاف پيش‌بينی‌هاي صاحب نظران دنيا شد.

سید مهدی صادقی با اشاره به تدبير امام خمينی (ره) در حمايت از ارتش در بدو تاسيس جمهوری اسلامی خاطرنشان ساخت: در سال‌های پس از پيروزی نهضت اسلامی، ارتش در عرصه‌های مختلف خصوصا در هشت سال دفاع مقدس جانانه از ميهن اسلامی دفاع نمود.

نماينده عالی دولت در استان با بيان اينكه كشورهای قدرتمند دنيا در معادلات منطقه نقش تاثيرگذار ايران را در نظر می‌گيرند، ادامه داد: نيروهای مسلح جمهوری اسلامي با داشتن تجربه جنگ هشت ساله و با بهره‌گيری از فناوری‌های نظامی توانسته‌اند قدرت خود را به جهانيان اثبات كنند.

استاندار قم انسجام، اتحاد و انضباط كاری را از مشخصه‌های ارتش جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان كرد: توان دفاعی در كنار نظم عملياتي، مولفه‌ای تاثيرگذار در دستيابي به اهداف و راهبردهای اين نيرو بوده است.

صادقی با بيان اينكه جمهوری اسلامی ايران هيچ‌گاه به كشوری تجاوز نكرده است تاكيد كرد: با اتكاء به نيروهای نظامی در دفاع از كيان كشور بزرگ ايران هيچ‌گاه كوتاه نمی‌آييم.

نماينده عالی دولت در استان قم در پايان برخی مشكلات زيرساختی پادگان‌های ارتش در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاش می‌كنيم تا با هماهنگی دستگاه‌های اجرايی اين مشكلات را مرتفع نماييم.

دیدار صمیمی فرماندهان یگان های ارتش با استاندار قمدیدار صمیمی فرماندهان یگان های ارتش با استاندار قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار