آزادسازی کامل شهرک «طیبه‌الامام» در حومه حماه/ ده‌ها تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش در آزادسازی کامل شهرک «طیبه‌الامام» در حومه شمالی حماه خبر دادند.
کد خبر: ۲۳۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 20April 2017
آزادسازی کامل شهرک «طیبه‌الامام» در حومه حماه/ ده‌ها تروریست تکفیری به هلاکت رسیدندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نیروهای ارتش سوریه پس از به هلاکت رساندن ده‌ها تروریست از جمله چند سرکرده میدانی باند موسوم به جیش العزه، شهرک طیبه‌الامام در حومه شمالی حماه را به طور کامل آزاد کردند.

ارتش سوریه همچنین منطقه «المشبطه» در غرب طیبه الامام را آزاد کرد و به پیشروی خود به سمت شهر «حلفایا» به عنوان مهمترین قلعه گروه‌های تروریستی در حومه شمالی حماه ادامه می‌دهد.

در حمص نیز نیروهای ارتش سوریه منطقه «سد ابوکله» در شمال فرودگاه التیفور را در چارچوب عملیات نظامی خود در حومه شرقی آن آزاد کرد، ارتش با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه و سوریه به عملیات خود برای آزادسازی تپه‌های باقی مانده در شرق کوه  القطار و جنوب کوه الابتر ادامه می‌دهد.

یک منبع نظامی گفت: هدف ارتش سوریه از عملیاتش در حومه حمص، تقویت حلقه امنیتی اطراف میادین گاز و نفت و آزادسازی مناطق و تپه‌های اطراف شهر تدمر برای جلوگیری از هرگونه تلاش داعشی‌ها برای رخنه به مواضع ارتش است.

منابع خبری در دمشق از پیشروی نیروهای ارتش در سمت شرق محله القابون و آزادسازی چندین نقطه پس از درگیری با تروریست‌ها که به هلاکت شمار زیادی از آنها منجر شد، خبر دادند.

نیروهای ارتش در حال خنثی کردن بمب‌ها و مین‌های کارگذاشته شده از سوی تروریست‌ها در منطقه‌ای هستند که از شمال شرقی شهرک بلودان تا الزبدانی در حومه غربی دمشق پس از اخراج تروریست‌ها امتداد دارد.

از سوی دیگر رسانه‌های وابسته به گروه‌های تروریستی تصاویری از عبدالله المحیسنی سرکرده سعودی این گروه‌ها را پخش کردند که به استقبال از تروریست‌های اخراج شده از زبدانی و مضایا پرداخته است که وارد ادلب شده‌اند، المحیسنی این تروریست‌ها را به ادامه آنچه به زعم خود جهاد می‌خواند، و گشودن جبهه جنگ بر ضد ارتش سوریه تحریک کرده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار