امام جمعه محمودآباد:

مسیر صحیح مقاومت با الهام گرفتن از ولایت فقیه محقق می‌شود

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه امروز با پرهیز از هرگونه سستی و اهمال و پاسخ‌های اتو کشیده و نرم،دشمن را امیدوار نسازیم، گفت: ما باید با الهام از دستورات و فرامین حکیمانه رهبر بزرگوار انقلاب با دشمن‌شناسی، مسیر صحیح ایستادگی و مقاومت را ادامه دهیم.
کد خبر: ۲۳۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ - 24April 2017
مسیر صحیح مقاومت با دشمن شناسی و الهام گرفتن از ولایت فقیه محقق می شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی یک‌شنبه‌شب در مراسم سالگرد شهدای مدافع حرم خان‌طومان که در مصلای نماز جمعه محمودآباد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار داشت: این امام عزیز به گواه همه علمای شیعه و سنی بالاتر از همه مردم زمان خود بود.

 وی اضافه کرد: این امام بزرگوار یک فقیه و زینت عبادت‌کنندگان زمان خود بود که در مقابل دیکتاتور زمان خود خم به ابرو نیاورد و ایستادگی کرد و سرانجام به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام موسوی به جهاد و شهادت از نگاه مولای متقیان پرداخت و جهاد در راه خدا  را دری از درهای بهشت دانست که فقط خداوند این در را برای دوستان مخصوص خودش باز کرده است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه جهاد لباس تقوا و زره محکم حق تعالی و سپر قوی هر امت است، خاطرنشان ساخت: آنچه در این چند سال مهم و حساس از عمر مقدس انقلاب اسلامی گذشته در تاریخ تمدن اسلامی تداعی واقعیت حضور انقلاب و دعوت حق در سطح بین‌المللی و دفاع از مظلومان واقعی در اقصی نقاط جهان است.

وی بیان کرد: در تهدیدات رنگارنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای منطقه دقیقا این آشفتگی مشخص بوده که امروز مسیر ملت ما پاسداشت خون این شهیدان مظلوم و دفاع از آرمان‌های آنها در داخل و خارج است.

موسوی برگزاری این گونه مراسم را برای شهدا دارای پیام دانست و افزود: پیام این جلسه نورانی این است که باید تابع فرهنگ شهید و شهادت باشیم و در این مقطع حساس انقلاب اسلامی هم شرایط سیاسی و نظامی منطقه‌ای عمق پیدا کردن فتنه‌ها و ضرورت بازشناسی آنها و مقابله همه جانبه ملت با آن به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر است.

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: دشمن زخم خورده با تشرها و کینه‌ورزی‌ها سعی بر جبران  روحیات خود در ضربات متحمل از مقاومت فرزندان غیور ایران داشته و با تشخیص به موقع در مقابل تشرهای دشمنان قوی‌تر و جسورانه‌تر قدعلم کرده و به تاسی از خون پاک شهیدان به درشت‌گویی‌های دشمنان پاسخ قاطع دهیم.

وی با بیان اینکه امروز با پرهیز از هر گونه سستی و اهمال و پاسخ‌های اتو کشیده و نرم دشمن را امیدوار نسازیم، ادامه داد: ما باید با الهام از دستورات و فرامین حکیمانه رهبر بزرگوار انقلاب با دشمن‌شناسی مسیر صحیح ایستادگی و مقاومت را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان عنوان کرد: اکنون باید با پرهیز از مواضع دشمن شادکن در فضای انتخاباتی کشور همه دیدگاه‌ها و همه صاحبان تریبون‌ها به یکپارچگی داخلی و وحدت و همدلی و تقویت موج انقلابی‌گری و آرمان‌خواهی در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در استمرار خون شهدا بیندیشیم و اقدام کنیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها