جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

عامل پیروزی ما پیروی از فرهنگ و منطق شهداست

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن فهمیده است عامل پیروزی شما، پیروی از فرهنگ و منطق شهداست. به همین خاطر برای نابودی انقلاب می خواهند این منطق را از ما بگیرند.
کد خبر: ۲۳۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ - 24April 2017
شهدا جامعه را زنده نگه می دارندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، یادواره شهدای پاسدار و گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس صبح امروز در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی در این مراسم با اشاره به چرایی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا گفت: شهید چون به خدا رسیده احیاگر است، شهید جامعه را زنده نگه می‌دارد لذا برگزاری مراسم یادواره شهدا فقط برای تجلیل از این بزرگان نیست؛ مراسم می‌گیریم تا از شهید حیات بگیریم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: منطق شهید، منطق امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل (ع) است که می‌فرماید «انی احامی ابدا عن دینی» دشمن فهمیده است عامل پیروزی شما، پیروی از فرهنگ و منطق شهداست. به همین خاطر برای نابودی انقلاب می خواهند این منطق را از ما بگیرند.

وی ادامه داد: دو عامل ولایت و رهبری که مردم حرفش را بشنوند و ذهنیت و باور عمیق مردم به دین سبب شکست فتنه 88 شد و لذا در دهه 90 دشمن به دنبال حذف و کاستن از قداست ولایت و تغییر ذهن مردم هستند.

حاج‌صادقی تاکید کرد: بزرگان مواظب باشند در تقدس‌زدایی از ولایت سرباز استکبار نباشند چرا که دشمن می‌خواهد محوریت ولایت را بگیرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن می‌خواهد ذهن مردم را از گرایش‌های معنوی و آخرت‌گرایی به سمت دنیاگرایی بکشاند. برای این منظور به دنبال نفوذ فرهنگی و روی کار آمدن مسئولین و مجموعه‌هایی هستند که برای تغییر آمریکایی فرش پهن کنند نه اینکه سد راه آن‌ها شوند.

وی در پایان مقاومت در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان؛ بصیرت، بیداری و وحدت اقشار مختلف مردم و مسوولان را از راه‌های مقابله با عناصر وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار