سخنگوی شورای عالی انجمن های ایثارگران خبر داد؛

عضویت چند تشکل ایثارگری در شورای عالی انجمن های ایثارگران

امیر عقیقی از عضویت چند تشکل ایثارگری در شورای عالی انجمن های ایثارگران خبر داد و گفت: جانبازان پنج درصد به بالا از سراسر کشور می‌توانند بصورت حقیقی به عضویت شورای عالی درآیند.
کد خبر: ۲۳۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 24April 2017

عضویت چند تشکل ایثارگری در شورای عالی انجمن های ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر عقیقی سخنگوی شورای عالی انجمن‌های ایثارگران ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار داشت: دستور جلسه این هفته شورای عالی موضوع عضویت چند تشکل ایثارگری در شورا بود که با حضور مدیران تشکل‌های جمعیت آزادگان دفاع مقدس، کانون همبستگی فرزندان شاهد، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، انجمن جانبازان شیمیایی (ریه های خسته)، انجمن جانبازان ناجا (راست قامتان اسوه) و انجمن جانبازان آسیب دیده از یک چشم (چشم منیر) برگزار شد.

وی افزود: براساس اساسنامه شورا رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن های رسمی پذیرفته شده و عضو، می توانند در جلسات شورا شرکت کنند و حق رای خواهند داشت.

سخنگوی شورای عالی در پایان گفت: جانبازان پنج درصد به بالا از سراسر کشور نیز می‌توانند بصورت حقیقی به عضویت شورای عالی درآیند و کارت شناسایی دریافت کنند، که بدین منظور یک مرحله ثبت نام از این جانبازان انجام و مرحله دوم آن نیز آغاز شده است که در سایت شورا عالی بخش عضویت ادامه دارد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار