یادداشت/ احمد دواتگر

امنیت امروز کشور مدیون ایثار و گذشت پاسداران انقلاب اسلامی است

مسیری که پاسداران انتخاب کرده‌اند، شاید برای برخی افراد یا همان فراموشکاران همیشه خفته، چندان قابل فهم نباشد؛ اما همین بس است که بدانیم امنیت امروزمان را مدیون این مردان بزرگ و دیگر نیروهای مسلح هستیم.
کد خبر: ۲۳۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ - 30April 2017
امنیت امروز کشور مدیون ایثار و گذشت پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، متن یادداشتی از احمد دواتگر جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز پاسدار به دفتر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران ارسال شد که در ادامه می آید:

در تاریخ جوامع بشری همواره بوده‌اند انسان‌های پاک‌سرشتی که برای دفاع از دین، اعتقاد، فرهنگ، کشور، مردم  و... فداکاری کردند.

انقلاب ما نیز از این مردان بزرگ بی‌بهره نبوده است و پاسداران انقلاب اسلامی ایران به تبعیت از سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) نمونه‌ای بارز از مردان شجاعی هستند که در جهت امنیت کشورمان از همان روزهای آغازین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جانشان را فدا نمودند تا با سرخی خونشان امنیت را به مردم ایران هدیه نمایند.

همان کسانی که آگاهانه راهشان را انتخاب کرده و شجاعانه در جنگ با دشمنان جنگیدند و در این طریق گمنامانه و مظلومانه به شهادت رسیدند تا با نثار جانشان ثابت نمایند پاسدار حریم ولایت در مقابل هر هجمه‌ای که امنیت مردم و کشورمان را مورد هدف قرار دهد، خواهند ایستاد و هیچ ادعایی هم برای مسیری که داوطلبانه آن را انتخاب نموده‌اند نداشته و نخواهند داشت.

مسیری که پاسداران انتخاب نموده‌اند شاید برای برخی افراد یا همان فراموشکاران همیشه خفته، چندان قابل فهم نباشد اما همین بس که بدانیم امنیت امروزمان را مدیون این مردان بزرگ و دیگر نیروهای مسلح می‌باشیم، مردانی که کمتر از ایثار و گذشتشان در این سال‌های اخیر گفته شده است، لذا این کوتاهی فرصتی شد برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا هر از چندگاه در راستای انتقام از انقلابی که خمینی کبیر (ره) آن را برایمان به یادگار گذاشته است این نهاد مقدس را آماج تیر و ترکش تهمت‌ها و دروغ‌های خود نمایند تا بلکه قلب‌های مریضشان التیام یابد.

آری؛ اگر چه پاسداران این مرز و بوم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران زیر شدیدترین توهین‌ها و تهمت‌ها قرار داشته‌اند؛ اما آنها بزرگ شده‌ مکتبی هستند که یاد گرفته‌اند مقاوم و صبور باشند و در مسیری که گام برمی‌داردند شک و تردیدی به دل خود راه ندهند و همین اعتقاد و ایمان پاسداران بود که سوم شعبان مصادف با ولادت آقا امام حسین (ع) از سوی امام خمینی (ره) در هفتم تیرماه ۱۳۵۸ به نام روز پاسدار لقب گرفته است و در پیامی در تجلیل از جان برکفان پاسدار فرموده است «روز مبارک سوم شعبان‌المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است به عموم هم میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم».

سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نسل غیرت و هم‌پیمان با سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و تفسیرگر راه حسین هستند.

روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار