براتلو در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پاسداران باید نمادی از شهدا باشند/ ایران مساله بزرگ رقابت‌های انتخاباتی آمریکا بود

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: امروز پاسداران در هر محله و منطقه باید به عنوان یک نماد، الگو و اشخاصی که رنگ و بوی شهید را دارند، شناخته شوند.
کد خبر: ۲۳۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 30April 2017
پاسداران باید در هر کجا نمادی از شهدا باشند

«صفرعلی براتلو» رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به وظایف امروز پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه سیاسی کشور اظهار داشت: امروز انقلاب ما ایده ای را ارائه داده، که در دنیا پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از کشورها و ملت ها حکومت جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت با ثبات و بزرگ مطرح است و امروز ما می بینیم که در رقابت های انتخاباتی آمریکا دو رئیس جمهور بیش از 60 بار نام جمهوری اسلامی را می‌برند و گویی مساله ای بزرگتر از ایران وجود ندارد.

براتلو با اشاره به برتری جمهوری اسلامی ایران در مقابل ابرقدرت ها در منطقه بیان کرد: درگیری ما با استکبار راهبردی است و ما همپای آنان در این نبرد جلو می رویم. برتری ما در مقابل ابرقدرت هایی که وارد منطقه شده اند نشان می دهد هرچه ما بزرگ تر شدیم و به قدرتمان افزوده شد، همانقدر دشمن با حساسیت بیشتری مسائل ما را دنبال کرد.

وی با اشاره به وظیفه اصلی یک پاسدار در شرایط کنونی جهان گفت: باید در جهت افزایش علم، آگاهی و بصیرت تلاش کنیم، چرا که اگر می‌خواهیم از بحران و چالش ها عبور کنیم راهی نداریم جز اینکه به گفتمان امام و رهبری برگردیم. گفتمان انقلاب و گفتمان دفاع مقدس گفتمانی بود که در عرصه های مختلف پاسخ درست داد.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بیان داشت: پاسداران باید در عرصه های مختلف پیشتاز باشند. از خود گذشتگی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهند. همانطور که از نام این روز پیداست اگر الگو امام حسینی(ع) است باید از ایشان تبعیت کنیم که به چه صورت از اسلام دفاع کرد و از هر آنچه داشت، گذشت.

وی افزود: باید ببینیم ما که پاسدار هستیم با وجود تعداد زیاد شهید و جانباز چقدر به امام حسین(ع) نزدیکیم و از ایشان تبعیت می کنیم. این انقلاب همواره نیاز به ایثار و از خودگذشتگی دارد و ازهمه مهمتر این را بدانیم آن هایی که در کربلا در مقابل امامشان ایستادند، از دین خارج شدند. امروز ما از امام حسین(ع) تبعیت کردیم و به عنوان یک نیروی ارزشی ثابت قدم ایستاده ایم.

براتلو با اشاره به اینکه پاسداران باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و از ارزش ها پاسداری کنند، بیان کرد: شرایط امروز ما از دفاع مقدس سخت تر و پیچیده تر شده است. دشمن دیگر به دنبال جنگ با ما نیست چرا که در جنگ مستقیم و جنگ نیابتی شکست خورده است. امروز بحث براندازی نرم و نفوذ در دستور کشورهای استکباری قرار دارد. این مبارزه همت و هوشیاری و مهمتر از همه دل کندن از دنیا را می خواهد.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت تصریح کرد: امروز پاسداران در هر محله و منطقه باید به عنوان یک نماد، الگو و اشخاصی که رنگ و بوی شهید را دارند شناخته شوند. اگر به دنبال دنیا رفتیم قطعا این انتظار را مردم نخواهند داشت. نمی خواهم بگویم سقوط کردیم ولی حداقل نمره مان پایین خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: ما سرباز کوچک جمهوری اسلامی بوده ایم و هستیم و از اینکه اجازه دادند در این منصب پاسدار باشیم افتخار می کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها