با صدور پیامی؛

استاندار قزوین روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

استاندار قزوین با صدور پیامی میلاد امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و همچنین روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۳۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ - 01May 2017
استاندار قزوین روز پاسدار و جانباز را تبریک گفتبه گزارش دفاع پرس از قزوین، هم‌زمان با فرارسیدن سوم شعبان میلاد باسعادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و روز پاسدار و جانباز فریدون همتی استاندار قزوین با صدور پیامی این روز خجسته را تبریک گفت.

متن پیام استاندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان‌المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و نیز چهارم شعبان ولادت با سعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) می باشد که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آن‌ها به‌عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده است.

این‌جانب ضمن عرض تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ایام سوم و چهارم شعبان روز مبارک پاسدار و جانباز را به سرافرازان پاسدار و فداکاران جانباز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ما آسایش و آرامش امروز خود را مدیون جان‌فشانی این بزرگ‌مردان می‌دانیم که در هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیوران از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت ایران اسلامی معنا بخشیدند.

بدون تردید پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جان‌فشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده‌ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جان‌فشانی می‌کنند و تأمین آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون که امروز نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده، مرهون حماسه آفرینی و فداکاریهای پاسداران سرافراز وایثارگری جانبازان عزیز است که بستر و زمینه مناسب و لازم را برای خدمتگذاری دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم می‌کنند.

اینجانب فرارسیدن این اعیاد بزرگ و فرخنده را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف و ایثارگر، پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان را در پیمودن و تداوم راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری حصرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار