توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛

روایت «مذاکرات هسته‌ای» به نمایشگاه کتاب رسید

کتاب« تجربه ای دیگر» که گزارش روند مذاکرات هسته‌ای ایران را روایت می‌کند به سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب رسید.
کد خبر: ۲۳۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ - 04May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، کتاب تجربه‌ای دیگر که گزارش روند مذاکرات هسته‌ای ایران و پنج بعلاوه یک را از زبان «مرتضی غرقی»، خبرنگار سازمان صداو سیما روایت می‌کند توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در معرض فروش قرار گرفت.

برپایه این گزارش، این کتاب گزارش «مرتضی غرقی» از روند مذاکرات هسته‌ای ایران با پنج بعلاوه یک است. او که به عنوان پوشش دهنده اخبار مذاکرات به محل انجام مذاکرات حاضر می‌شد شرح کوتاه، ساده و شیرین از جریان مذاکرات را به قلم کشیده است که خواننده ضمن آشنایی با زمینه و دور جدید مذاکرات از سال 1392 با نقش نهادها، شخصیت‌ها، دولتهای مختلف و به ویژه عمق کینه‌توزی آمریکا و انگلیس با ملت ایران آشنا می‌شوند.

همچنین وی شرح مبسوطی از فعالیت و کوشش تیم مذاکره کننده ایرانی و روش‌ها وتاکتیک‌های مذاکره ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد ایران اسلامی در این برهه نیز در مصاف با آمریکا و سایر قدرت‌های زیادی خواه به تعبیر رهبر معطم انقلاب «تجربه‌ای دیگر» را آزمود.

کتاب تجربه‌ای دیگر با شمارگان 2 هزار نسخه و به قیمت 16 هزار تومان در غرفه انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی واقع در سالن ناشران عمومی A4 راهروی 4 عرضه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران پویا

نظر شما
پربیننده ها