برگزاری نشست مجتهدزاده با جوانان فعال عرصه مقاومت

نشست رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با جمعی از جوانان فعال عرصه مقاومت امروز برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 14May 2017
برگزاری نشست مجتهدزاده با جوانان فعال عرصه مقاومت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس نشست مشترک جوانان ایثارگر جمهوی اسلامی ایران با جوانان فعال عرصه مقاومت کشور لبنان امروز (یکشنبه 24 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

در این نشست مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن خوش‌آمدگویی به جوانان فعال عرصه مقاومت لبنان و تبریک به مناسبت آغاز زندگی مشترک برخی از آنان، به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت نظام خانواده و تحکیم و تعالی آن پرداخت.

وی همچنین به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع خانواده اشاره کرد و گفت: تعالیم عالیه قرآن و سیره اهل بیت(ع) بهترین راهکار و الگوی زندگی به شمار می رود که رسیدن به کمال انسانی را در زندگی خانوادگی میسر می سازد.

در این نشست سارا ترابی کیا استاد حوزه های علمیه نیز به تبیین همسردای در اسلام و قرآن پرداخت و بر افزایش محبت مسلمانان و نقش تربیتی والدین به عنوان اولویت زندگی خانوادگی تاکید کرد.

این نشست با مولودی خوانی مداح اهل بیت و شعرخوانی توسط کودک هشت ساله یاسمین زهرا شیری ادامه یافت. در پایان نیز از زوج های جوان حاضر در نشست تجلیل شد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار