همایش «تحول در متون علمی دانشگاه‌ها» در ارومیه برگزار شد

همایش «تحول در متون علمی دانشگاه‌ها» با حضور معاونین آموزش دانشگاه‌ها و اساتید درس «دفاع مقدس» استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 14May 2017

همایش تحول در متون علمی دانشگاه ها با حضور اساتید درس دفاع مقدس استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، همایش «تحول در متون علمی دانشگاه‌ها» با حضور مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونین دانشگاه‌ها و اساتید درس دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در اداره کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این همایش، سرهنگ «احمد یارمحمدی» مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تشریح اهم اهداف برنامه‌ها و دستاوردهای این درس در دانشگاه‌ها پرداخته و اظهار داشت: شما اساتید محترم کاری بکنید که شهدا رنگ ثابت و الگوی زندگی مردم باشند.

در ادامه این همایش، سردار «محسن تیموری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه اساتید درس دفاع مقدس رسالت سنگینی در انتقال و واقعیات جنگ تحمیلی دارند، اظهار داشت: شما اساتید درس دفاع مقدس باید از مفاهیم دفاع مقدس یک الگو برای دانشجویان ساخته و روحیه ایثار و فداکاری را در آن‌ها شعله‌ور تر سازید.

همچنین در پایان این همایش، با ارائه بسته‌های فرهنگی از اساتید درس دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار