حجت‌الاسلام صدیقی:

انتخابات از نعمت‌های استقلال کشور است

امام جمعه موقت تهران گفت: برگزاری انتخابات، یکی از نعمت‌های استقلال کشور است و مردم باید این نعمت را قدر دانسته و از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۲۳۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ - 14May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت‌الاسلام کاظم صدیقی»، امام جمعه موقت تهران روز (یکشنبه) در گفت‌وگویی گفت: انتخابات تکلیف دینی و بر هر فرد از جامعه لازم است در اداره کشور خود نقش داشته باشد.

وی افزود: مردم باید این فرصت را قدر بدانند که سرنوشت خود را به دست خودشان رقم می‌زنند که این موضوع هم دشمن را ناامید می‌کند.

امام جمعه موقت تهران بابیان اینکه حضور آحاد مردم در انتخابات موجب دلگرمی مقام معظم رهبری می‌شود خاطرنشان کرد: حق انتخاب علاوه بر تکلیف شرعی و ایجاد حماسه، مقابله کردن با قدرت‌های سلطه گر است.

حجت السلام صدیقی تصریح کرد: علاوه بر حضور در انتخابات تکلیف دیگری هم هست که آن «انتخاب اصلح» است و باید کار را به دست فردی امین بدهیم.

وی بیان کرد: باید پس از انتخابات خاطرمان جمع باشد که کار را به دست کسی سپردیم که با سرنوشت کشور بازی نمی‌کند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: رئیس جمهوری کشور نباید فقط به فکر یک گروه باشد و باید به درد همه جامعه برسد و به فکر اشتغال و ازدواج جوانان و ازدیاد در تولید و اصلاح ساختارهای اداری و فرهنگ جامعه باشد.

وی گفت: رئیس جمهوری کشور باید مجاهدانه و جهادگرانه شب از روز نشناسد و عاشقانه به مردم خدمت کند.

لازم به ذکر است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها