یادداشت/ مصطفی خدابخشی

پایان فصل شعار و آغاز فصل عمل

برای بهبود شرایط اقتصادی در کشور می‌بایست نگاه‌ها را از جناح‌ها و سمت و سوهای سیاسی فراتر برد و با بهره‌گیری از تمامی متخصصین و صاحبان نظر نقشه پیشبرد اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داد. حال بسیج تمام امکانات برای بهبود شرایط مردم در اختیار دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۲۳۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰ - 21May 2017

پایان فصل شعار و آغاز فصل عملگروه اخبار داخلی دفاع پرس – مصطفی خدابخشی؛ 29 اردیبهشت 96 حماسه حضور مردم با مشارکت 40 میلیونی در پای صندوق‌های رای در دل تاریخ ثبت شد، تا بار دیگر نمودی حقیقی از دموکراسی دینی به جهانیان نشان داده شود.

پیوند جمهوریت و اسلامیت با حضور آحاد جامعه با هر نوع ظاهر و طرز تفکری در 29 اردیبهشت پیوند ناگسستنی خود را نمایان ساخت تا پیروزی واقعی انتخابات در سبد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایان شود.

حالا کارزار انتخابات به پایان رسیده و نوبت عمل به وعده هایی است که داده شد.

مردم به پای صندوق های رای آمدند تا در روزهای آینده شاهد افزایش کارآمدی و پیشرفت در بخش های مختلف باشند که مهمترین این بخش ها حوزه اقتصادی است که پیوندی ناگسستنی با معیشت مردم دارد.

افزایش اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، رونق اقتصاد بانک، کاهش تورم و مبارزه با رکود، کاهش فاصله طبقاتی در سطح جامعه و ... از مهمترین مطالبات در این بخش محسوب می شود.

باید توجه داشت در این دوره از انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری مهمترین شعارشان ایجاد اشتغال بود و با پایان انتخابات و اتمام فصل رقابت حالا زمان عمل به شعارها رسیده است تا تمامی شعارها و خصوصا مقوله بهبود شرایط اشتغال نه تنها بر روی کاغذ بلکه از همین امروز به صورت ملموس در بین مردم ملموس شود و اثرگذاری آن بر تولید ناخالص داخلی مشهود گردد. مردم در این دوره بیش از گذشته نیاز به عمل دارند تا گسترش سفره را به معنی واقعی به تجریه بنشینند.

تحقق اشتغال برای اقشار مختلف مردم خصوصا قشر جوان و گسترش سفره مردم تنها در صورتی محقق خواهد شد که کسب و کار داخلی رونق یابد و آمار واردات کالاها روندی نزولی را به تجربه بنشید. یقینا افزایش واردات ضربه ای مهلک به کسب و کار داخلی به حساب می اید و همچنان کارگر ایرانی بیکار و در حسرت و کارگران دیگر کشورها از منابع مادی ما بیشترین بهره را خواهند برد.

برای بهبود شرایط اقتصادی در کشور می بایست نگاه ها را از جناح ها و سمت و سوهای سیاسی فراتر برد و با بهره گیری از تمامی متخصصین و صاحبان نظر نقشه پیشبرد اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داد. حال بسیج تمام امکانات برای بهبود شرایط مردم در اختیار دولت دوازدهم است و امید این می رود تا از تک تک دقایق عمر دولت به منظور بهبود معیشت مردم بهره گیری شود.

مردم به پای صندوق آمدن و با رای 40 میلیونی خود بار دیگر به جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند پس حالا نوبت به دولت رسیده است تا با عملی نمودن وعده ها از آرای ملت صیانت کرده و خواسته های بحق اقتصادی مردم را جامع عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار