رزمایش «آزادسازی خرمشهر» در سپاه استان سمنان برگزار می‌شود

مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان با اشاره به در پیش رو بودن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در سوم خردادماه امسال رزمایش آزادسازی خرمشهر در سپاه استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ - 21May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «مهدی لالاییان»، مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: سوم خرداد سالروز پیروزی عملیات حماسی آزادسازی خرمشهر است که هرساله نهادهای مردمی به‌ویژه سپاه و بسیج برای گرامیداشت این روز مراسم‌ها و برنامه‌های شاخصی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه رزمایش آزادسازی خرمشهر در سپاه استان سمنان یکی از برنامه‌های این استان است افزود: این رزمایش در سوم خرداد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه محل برگزاری این رزمایش در تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان است خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور فرماندهان، پاسداران و جمعی از بسیجیان ساعت 7 صبح روز (چهارشنبه) در سپاه استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های دیگر در این رزمایش اضافه کرد: در کنار این رزمایش یگان‌های ویژه سپاه نیز به اجرای رژه می‌پردازند.

لالاییان با تأکید بر اینکه حماسه سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار می‌ماند اذعان کرد: برگزاری مراسم‌های یادبود برای شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، جشن آزادی و مراسم‌های گرامیداشت این روز یکی از مهم‌ترین وظایف ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اهمیت برگزاری این مراسم‌ها یادآور شد: احیای آرمان‌های امام راحل(ره) و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اجرای این مراسم‌ها محقق می‌شود.

مدیر اطلاع‌رسانی و تبلیغات سپاه استان بیان کرد: تبیین شاخص‌های شهدا و سیره زندگی آنان برای نسل جوان و نوجوان یک امر ضروری است چراکه این افراد آینده‌سازان این مملکت هستند و باید برای تربیت نیروهای تراز انقلابی روحیه شهادت‌طلبی آنان را تقویت کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار