مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

اساس کار شهدا، شناخت وظیفه و انجام صحیح آن بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساس کار شهدا، شناخت وظیفه و انجام صحیح آن بود، آنها وظیفه اصلی و مهم در زمان خود را شناختند و آن را به بهترین نحو انجام دادند.
کد خبر: ۲۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ - 22May 2017
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید 16 ساله بویراحمدیبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل خانواده شهید «سید احمد ذاکریان‌زاده»، به مقام شامخ این شهید 16 ساله دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.
 
در این دیدار که در آستانه سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر انجام شد، سرهنگ امیرعباس آسمند اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا یکی از بارزترین برنامههایی است که به صورت ادواری در دستور کار قرار گرفته و بنا داریم این گونه برنامهها استمرار داشته باشد.

وی افزود: اساس کار شهدا، شناخت وظیفه و انجام صحیح آن بود، آنها وظیفه اصلی و مهم در زمان خود را شناختند و آن را به بهترین نحو انجام دادند و اگر چنین نبود امنیت و سلامت امروز جامعه هرگز محقق نمی‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روحیه جهادی ایثارگران در سال‌های دفاع مقدس را عامل موفقیت‌های عظیم آنها در صحنه‌های سخت جنگ دانسته و گفت: تا زمانی که روحیه‌ جهادی در انسان نباشد موفق به انجام اعمال سخت نمی‌شود و موتور محرکه برای ایجاد و تقویت این روحیه جهادی، باور به معاد است.

در ادامه مادر شهید ذاکریان‌زاده به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش و نحوه شهادت وی پرداخت و در پایان هم از مادر و دختر شهید تجلیل شد.

به گزارش دفاع پرس، شهید «سیداحمد ذاکریانزاده» در سال 1349 در روستای ماشمی از توابع شهرستان بویراحمد متولد شد و در 27 بهمن سال 1366 در سن 16 سالگی در منطقه ماووت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها