بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.
کد خبر: ۲۴۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ - 23May 2017

بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: کشور ایران بیش از هر چیزی با عنوان حماسه شناخته شده است. می‌توان ایران را مهد حماسه‌ها نامید، علل مختلفی برای این مهم می‌توان برشمرد اما شاید مهم ترین علت حضور موثر مردان و زنان ایران در عرصه های حساس و سرنوشت ساز گوناگون که منجر به خلق حماسه های ماندگار و با شکوهی شده است که به نوعی فصل تمایز این کشور از سایر کشورهای اسلامی است. مدیریت و رهبری قوی و شجاعانه نشات گرفته از آیین مقدس اسلام است فرهنگ جهاد و حماسه که ریشه در نهضت عاشورا دارد، همواره در کنار مدیریت ممتاز ولایت فقیه، سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی و نیز دوران پر حادثه‌ی پس از انقلاب را مشحون از حماسه هایی با شکوه و سراسر تعالی نموده است.

حماسه‌هایی که امروزه شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی را تشکیل داده‌اند، حماسه‌هایی غرور افرین و جاویدان سوم خرداد که در تقویم کشورمان به روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده، یکی از این حماسه‌هاست.

در این روز جهان در برابر عزم و اراده‌ی نشات گرفته از قیام عاشورا، ذیل سایه‌های رهبری داهیانه فقیه زمان، سر تسلیم فرود آورد.

سوم خرداد با انسجام و اتحاد مردان دلیر و زنان متدین و فهیم ایران اسلامی برگ پر افتخار دیگری شد در جاویدگاه همیشه‌ی تاریخ؛ البته طالع اندیشه و ایدئولوژی ایران که سراسر آزادی و حق‌طلبی است مسیری را نشان می‌دهد آکنده از بزنگاه‌هایی که فقط با سیل حماسه، وحدت و مدیریت جهادی می‌توان از آن عبور کرد و به سر منزل مقصود رسید، آری خرمشهرهایی در پیش است که فقط با اکسیر حماسه می توان آزادش کرد.

اینک سازمان نشر اثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان که خوش حماسه آفریدند فرا رسیدن روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به مولایمان امام خامنه ای (مدظله العالی» ملت سرافراز تبریک عرض نموده و یادآوری می‌نماییم که هرگز در مقابل بیگانگان کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار