دیدار مسئولان وزارت نیرو با خانواده شهید اخلاقی

برخی از مسئولان و کارکنان وزارت نیرو با خانواده شهید محمود اخلاقی در سمنان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۴۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ - 27May 2017

دیدار با خانواده سردار شهید محمود اخلاقی به مناسبت سوم خردادبه گزارش دفاع پرس از سمنان، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، جانشین مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در صنعت برق کشور، مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشور، مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران و تنی چند از معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای سمنان با حضور در منزل سردار شهید حاج محمود اخلاقی، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی و آرزوی علو درجات برای روح ملکوتی سردار شهید حاج محمود اخلاقی گفت: شهدا با اخلاص و ایثار خود امنیت و آسایش را برای همه به ارمغان آوردند.

سید محسن وهابی با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر ایثارگران و خانواده آنان اظهار داشت: سختی‌ها و مرارت‌های خانواده شهیدان نزد خداوند متعال محفوظ و مأجور است.

در ادامه این دیدار محمد اخلاقی فرزند شهید محمود اخلاقی با اظهار تشکر از مسئولین امور ایثارگران وزارت نیرو و شرکت توانیر و تشکر از اهتمام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به موضوع ایثارگران این شرکت و توجه به دیدار با خانواده شهدای همکار گفت: توجه به خانواده شهدا و دیدار حضوری با آنان موجب پاسداشت شهیدان و دلگرمی خانواده آنان است.

در پایان با اهدای لوح یادبودی از سوی مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشور به همسر شهید محمود اخلاقی از زحمات آنان تقدیر شد.

به گزارش دفاع پرس، سردار شهید محمود اخلاقی معاون عملیات لشکر 17 علی ابن ابی طالب (ع) در فروردین ماه سال 1335 در سمنان به دنیا آمد و در مرداد ماه سال 1367 در عملیات مرصاد، در اسلام‌آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای سمنان، در جوار مرقد شریف امام‌زاده یحیی (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار