فراخوان بحرینی‌ها برای حرکت به سمت منزل «شیخ عیسی قاسم»

جنبش «شباب الدراز» بحرین شهروندان بحرینی را به حضور در مساجد «الدراز» و حرکت به سمت منزل «شیخ عیسی قاسم» فراخواند و تاکید کرد که یا در راه دفاع از وی جان می‌دهند و یا امنیت ایشان را تامین می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ - 23May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، جنبش «شباب الدراز» بحرین در صفحه توییتری خود به حمله نظامیان رژیم آل خلیفه به منزل «آیت الله عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور واکنش نشان داد و مردم را به جهاد فراخواند.

در این بیانیه تصریح شده است: «شیخ عیسی قاسم» به ما یاد داد که عقب‌نشینی نکنیم و این موضوع موجب می‌شود که ما هرگز تسلیم نشویم. بر همین اساس از تمام مردم درخواست می‌کنیم که در مساجد «الدراز» حضور یافته و نماز عشاء را ادا کنند تا پس از آن تظاهراتی را به سمت منزل «آیت الله عیسی قاسم» آغاز کنیم. در این تظاهرات با صدای بلند بانگ «الله اکبر» سر می‌دهیم و از همه طرف به سوی منزل شیخ حرکت خواهیم کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: از تمام افرادی که ندای ما را شنیده‌اند، می‌خواهیم که در نزدیک‌ترین مسجد حضور یافته و برای اقامه نماز عشاء آماده شوند. یا زنده می‌مانیم و شیخ ما هم در امنیت خواهد بود و یا اینکه جان می‌دهیم ولی آزاده خواهیم بود. ای مردم در مساجد «الدراز» حضور یابید و برای حرکت به سوی منزل «شیخ عیسی» از همه طرف آماده شوید. مساجد هنگام نماز عشاء باید مملوء از جمعیت باشند. زیرا مساجد جبهه و میدان دفاع ما از دین و فقیه مان هستند. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم و تجهیزات نظامی شیطان ما را عقب نخواهد راند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: «الدراز» و مساجد آن باید به محلی برای آغاز و آماده‌شدن به منظور دفاع از «آیت الله عیسی قاسم» تبدیل شود. ما نمی‌2توانیم خود را راضی کنیم که در منزل بمانیم و «شیخ عیسی» در چنگ مزدوران خارجی باشد.
 باید جهاد کرد.

منبع: مهر
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار