تصویب لایحه نحوه استفاده خانه‌های سازمانی «نیروهای مسلح» در دو کمیسیون مجلس

معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: کمیسیون‌های «امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و عمران» با تصویب لایحه نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح موافقت کردند.
کد خبر: ۲۴۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ - 23May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «طلایی نیک»، معاون پارلمانی وزارت دفاع افزود: این لایحه به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت پیگیری و پس از تصویب در هیئت وزیران به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

وی گفت: 33 سال قبل قانون نحوه استفاده از خانه سازمانی ارتش تصویب شده بود و سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع فاقد قانون لازم برای نحوه استفاده از منازل سازمانی نیروهای مسلح بودند و از قانون ارتش استفاده می کردند و نواقص قانون موجود منجر به ارائه این لایحه شد.

طلایی نیک ادامه داد: عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون فرعی با تصویب این لایحه موافقت کردند.
 
وی افزود: با تصویب نهایی این لایحه در صحن علنی مجلس تغییراتی در نحوه استفاده از منازل سازمانی نیروهای مسلح انجام خواهد شد.

معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: با این مصوبه معادل اجاره بهایی که از منازل سازمانی نیروهای مسلح دریافت می‌شود پس از واریز به خزانه مجدداً برای نوسازی این منازل اختصاص داده خواهد شد و این شامل همه نیروهای مسلح است.

طلایی نیک درباره قانون خرید خدمت سربازی نیز افزود: این قانون یک ساله بوده و پایان امسال به اتمام می‌رسد.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار